یوبیس

امروزه، تعداد کمی می توانند به درآمد بالا ببالند. اما همه می خواهند با وقار زندگی کنند و خانه، ماشین، وسایل و لوازم خانگی خود را داشته باشند. در واقع، در عصر تکنولوژی پیشرفته ما، به دلایلی حیف است که لوازم خانگی مختلف زیادی در خانه وجود نداشته باشد.

اما با یک خانواده، پس انداز بسیار سخت تر از تنها زندگی کردن است. به همین دلیل است که مردم برای آپارتمان ها در صف ایستاده اند و برای دریافت وام به بانک ها مراجعه می کنند. به هر حال، وام بسیاری از مشکلات را حل می کند، به خصوص در زمان ما که بسیاری از مؤسسات مالی مختلف وجود دارند.

اما اگر وام مورد نظر را دریافت نکردید و سال هاست که در صف خرید مسکن مانده اید، باید برای کمک با اسپیریدون نیز تماس بگیرید. از این گذشته ، قدیس در بسیاری از مسائل مالی کمک می کند:

اگر می خواهید خانه بخرید یا بفروشید؛
اگر می خواهید برای خرید اموال منقول و غیر منقول از بانک وام بگیرید.
اگر خلاص شدن از شر بدهی های انباشته دشوار است.
اگر نمی توانید از بدهکار بازپرداخت کنید.
نظرات بسیاری را در اینترنت در مورد کسانی که توسط این قدیس یاری شده اند پیدا خواهید کرد. دعا با شهید بزرگوار در واقع بسیار مؤثر و کارآمد است.
برای اینکه بدهی و وام نداشته باشید و به هر چیزی که می خواهید برسید.

خدا تو را حفظ کند!

همچنین دعای تصویری برای سنت اسپیردون برای پول و رفاه مالی را تماشا کنید.

این مقاله شامل: دعای بسیار قوی برای هر مورد - اطلاعات از سراسر جهان، شبکه الکترونیکی و افراد معنوی گرفته شده است.

کالاهای محبوب
مقالات جدید
صبح و عصر را با دعا شروع کنید و خواهید دید که چگونه زندگی بهتر می شود، همه چیز ساده تر، واضح تر می شود و قطعاً راهی برای خروج از هر موقعیتی وجود دارد.

دعای "مادر خدا شاد باش"
دعای "پدر ما"
«ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد.

نام تو مقدس باد، پادشاهی تو بیاید.

اراده تو مانند آسمان و زمین انجام شود.

و بدهی هایمان را به ما بسپار

از آنجایی که ما نیز بدهکار خود را ترک می کنیم،

و وسوسه نشو

اما ما را از شر نجات بده

زیرا پادشاهی و قدرت و جلال از آن توست.

پدر و پسر و روح القدس

و اکنون و برای همیشه و همیشه و همیشه.

دعای عیسی
دعا به تثلیث مقدس
«تثلیث مقدس، به ما رحم کن. پروردگارا، گناهان ما را پاک کن. پروردگارا، گناهان ما را ببخش. خدایا به خاطر نامت مرض ما را عیادت کن و شفا بده.»

دعا به مادر خدا
دعایی برای همه گرفتاری ها و بدبختی ها
دعا برای همه بیماری ها
"پروردگار، قادر مطلق، پزشک ارواح و اجسام فروتن، تعالی بخش و مجازات کن، بیماران برادر ما را شفا بده (نام)، با رحمت خود ملاقات کن، و با جسم خود ببخش. شفا و شفای دشمن و بهبودی از بستر بیمار، از بین بردن همه زخم ها، همه بیماری ها، هر زخم، هر آتش و کاد. و اگر ظلم و ستمى در ظلم دارد، سست شود و صدقه اش را ببخش. آری خداوندا، در خداوند ما مسیح عیسی به خلقت رحم کن و تا ابدالاباد با او متبارک باش. به نام پدر و پسر و روح القدس. آمین ".

دعا به فرشته نگهبان
patukahetsuspalve
«ای مادر خدا، من به تو روی می‌آورم! با حرف های سیاهم پشیمانم برای دخترم (پسر، مادر، نوه، همسر...)! من دعا می کنم، همیشه باکره، کفر، مرا ببخش! و (نام) موفقیت در تجارت را برمی گرداند! آمین ".

یک دعای باستانی برای هر مورد
"خدایا! بگذار هر چه این روز برایم به ارمغان می آورد با خیال راحت ملاقات کنم. به من اجازه بده تا کاملاً تسلیم اراده قدیس خود باشم. در هر ساعت از این روز مرا راهنمایی و حمایت کن. هر خبری که در طول روز دریافت می کنم به من بیاموز تا با آرامش و عزم راسخ آن را دریافت کنید. با اطمینان از اینکه همه چیز اراده مقدس شماست، در تمام اعمال و گفتار من، افکار و احساساتم را در تمام شرایط پیش بینی نشده هدایت کنید، فراموش نکنید که شما همه چیز را از طرف خود فرستاده اید! از روز پیش رو و همه وقایعی که در آن رخ خواهد داد! اراده مرا راهنمایی کن و به من بیاموز که دعا کنم و امیدوار باشم، ایمان داشته باشم، دوست داشته باشم، تحمل کنم و ببخشم! آمین."

دعا در طول سفر
دعای کفاره گناه سقط جنین
«به نام خداوند ما عیسی مسیح! به من رحم کن نام بنده گنهکارت، اجازه ده تا کفاره گناهان کبیره فرزندان نابود شده ام را در گریه کنم. یوحنای مقدس، فرزندانم را که در رحم کشته‌ام تعمید بده، و آنها را از تاریکی ابدی بیرون بیاور، و آنها را فرشتگان آسمان بخوان، و آنها را به ملکوت خداوند ما عیسی مسیح هدایت کن. شهید باربارا، بخشی از فرزندانی باش که من در شکمم کشته ام. یحیی باپتیست مقدس، مرا از داوری وحشتناک مسیح، مادر جنین من رهایی بخش، و به من گناهکار کمک کن تا پاسخ را در حضور خداوندمان عیسی مسیح تحمل کنم. وصی و گواه من در قیامت باش! پروردگارا، بنده ات (نام) را از شنیدن دعای من منع نکن. به نام پدر، و پسر، و روح القدس، اکنون و برای همیشه و برای همیشه و همیشه. آمین ".

دعای "خدا برخیزد"
شکرگزاری
«خداوند عیسی مسیح، مادر مریم مقدس و تمام قدرتهای آسمان! از رحمت شما به من، بنده (نام) و اعضای خانواده ام سپاسگزارم! ممنونم برای نعمت، سپاسگزارم که مرا از تهمت بیهوده، بدبختی، آسیب، چشم بد یک بنده خدا (نام من) و اعضای خانواده من - یک مرد، از زندان، از فقر نجات دادی. از مرگ بیهوده، طلسم، نفرین، تشریفات، توطئه، مرد شیطانی، جادوگران، جادوگران، زنان سیگاری، حسادت، دشمنان و دشمنان. از شما سپاسگزارم که به من، بنده خدا (نام)، و اعضای خانواده ام کمک کردید تا از شر مشکلات، دشمنان، طلسم های شیطانی و موارد دیگر خلاص شویم. از کمک شما در زمینه کار، تحصیل، تجارت، خانواده و موارد دیگر سپاسگزاریم. ممنون که خانه ام را شاد کردی، با عشق و رفاه! از الان تا اعصار به نام پدر و پسر و روح القدس. آمین ".

یک سپر جادویی پروژه منحصر به فرد "Three R". وب سایت رسمی شعبده بازان.

تمامی حقوق محفوظ است. کپی برداری از مطالب سایت ممنوع!

دعای حفاظت قوی برای هر مورد
در اینجا برخی از قدرتمندترین دعاها برای محافظت از خود و عزیزانتان در برابر مسائل مخرب و متفرقه آورده شده است.

دعای پدر ما - پدر ما
پدر ما که در آسمانی!

نامت مقدس باد

بگذار پادشاهی تو بیاید

بگذار اراده تو انجام شود

مثل زمین و آسمان

نان امروز ما را بدهید.

و قرض‌های ما را ببخش، همانطور که ما بدهکاران خود را می‌بخشیم.

و ما را به وسوسه نکش، بلکه ما را از شر نجات ده.

دعایی به مقدس ترین Theotokos
سرود مقدس الهی:

مریم باکره، شاد باش

خوشا به حال مریم، خداوند با شماست.

خوشا به حال تو در میان زنان

و ثمره بدنت مبارک است

همانطور که ناجی روح ما را به دنیا آورد.

دعا به مقدس ترین Theotokos "نرم کننده برای قلب های شیطانی". در برابر افراد بدخواه محافظت می کند.

دلهای بد ما را نرم کن، مادر خدا،

و کسانی را که از ما متنفرند نابود کنیم

و تمام اندوه ما را رها کن

با نگاه کردن به تصویر مقدس تو،

ما از رنج و رحمت شما نسبت به خود متاثر شده ایم

و زخم هایت را خواهیم بوسه،

اما تیرهای ما که تو را عذاب می دهد هراسان است.

آن را به ما نده، مادر مهربان،

در ظلم ما

و به خاطر سختگیری همسایگانت هلاک شو.

شما واقعاً دلهای شیطانی هستید که نرم می شوند

دعای قوی به عیسی مسیح برای همه بدی ها
خداوند عیسی مسیح، پسر خدا، ما را با دعای فرشتگان مقدس و معشوق اعلای مادر خدا با قدرت صلیب صادق و حیات بخش ما تحت حمایت قدرت های آسمانی خداوند محافظت می کند. پیامبر صادق نافرمان و پیشرو خداوند یوحنا و همه مقدسین خود، ما را از بردگان نالایق گناهکار نجات دهید (نام) و ما را از همه شرها، جادوها، جادوها، جادوها، افراد شرور نجات دهید. اجازه بدید به ما آسیب نزنن خداوندا، ما را با قدرت صلیب خود برای صبح، عصر، خواب آینده و قدرت فیض خود نجات ده، روی برگردان و تمام پلیدی های شیطانی را که به تحریک شیطان عمل می کند، از بین ببر. هر کس فکر کرد یا کرد، بدی خود را به عالم اموات بازگردان، چنان که گویی برای همیشه و همیشه برکت یافتی. آمین

دعای محافظتی به عیسی مسیح برای افراد شرور
خداوند عیسی مسیح، پسر خدا. دشمنان و ساحرانم را نجات ده، آنها را با اندوه مجازات مکن. مرا از کلمات هولناکی که به زبان می گویند محافظت کن. مرا از شر افراد شرور نجات ده، به من کمک کن تا از اندوه خود خلاص شوم. فرزندانم را از آنها محافظت کن بگذار اراده تو باشد آمین

دعای حفاظتی به صلیب مقدس
ما در دعا این اعتقاد را ابراز می کنیم که علامت صلیب قوی ترین وسیله برای بیرون راندن شیاطین است و از خداوند از طریق قدرت صلیب مقدس کمک معنوی می خواهیم. خود را با یک صلیب علامت گذاری کنید و دعای خود را بخوانید:

بگذار خدا برخیزد و دشمنانش پراکنده شوند و کسانی که از او نفرت دارند فرار کنند. وقتی دود ناپدید شد، بگذارید ناپدید شود. همانطور که موم در برابر آتش ذوب می شود، شیاطین نیز از حضور کسانی که خدا را دوست دارند و با صلیب مهر شده اند ناپدید می شوند. و شیاطین با قدرت خداوند ما عیسی مسیح که در میان شما مصلوب شد، فرو ریخته خواهند شد و به جهنم فرود خواهند آمد و قدرت او را در برابر اهریمن شفا خواهند داد. ای با شکوه ترین و حیات بخش ترین صلیب خداوند! مرا با مریم مقدس و مقدسین برای همیشه یاری کن. آمین

دعای محافظتی به فرشته مایکل برای نیروهای تاریک
آه، فرشته مقدس میکائیل، صداهای نور مانند و وحشتناک پادشاه آسمان! بر من گناهکار که شفاعت تو را میخواهم رحم کن و مرا از همه دشمنان آشکار و ناپیدا نجات ده و از ترس مرگ و شرمندگی شیطان مرا تقویت کن و بی شرمانه در برابر خالقمان قرار بده. قضاوت وحشتناک و عادلانه او. ای فرشته بزرگ مایکل! مرا به عنوان یک گناهکار تحقیر مکن و از تو کمک و شفاعت را در این دنیا و آینده می طلبم، بلکه مرا شایسته گردان که با خود پدر و پسر و روح القدس را تا ابدالاباد ستایش کنم. آمین

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی