یوبیس

خداوند عیسی مسیح، پسر خدا، مرا برای مطالعه / معاینه برکت دهد، تا کمک مقدس خود را دریافت کنم تا زمانی که بتوانم به آنچه می خواهم برسم: آنچه برای تو خوشایند است، خداوند، و برای من مفید است. آمین
پروردگارا، فیض روح القدس ما را بر ما دریافت کن، و نیروی معنوی ما را عطا و تقویت کند، تا بتوانیم به دقت تربیت شویم تا به احترام تو، خالق ما، برای آسایش والدینمان، به نفع کلیسا و به نفع کلیسا رشد کنیم. سرزمین پدری آمین
برای کمک از همه مقدسین و قدرتهای آسمانی مجسم در تعلیم دعا کنید
متبارک است خدای قدوس و بقیه اولیای الهی در آسمان، فرشته ای که در آسمان ها سرود می دهد، بر اولیای زمین مبارک باد. بسیاری در انواع و اقسام و در همه نسل ها به خاطر خود شما تقدیس شده اند و به فضیلت های مختلف شادی می کنند و ما صورت اعمال نیک خود را به شما واگذار کرده ایم شادی گذشته را برای وسوسه های گذشته آماده کنید و به کسانی که مورد حمله قرار می گیرند کمک کنید. با یاد همه این مقدسین و ستایش زندگی خیرخواهانه آنها، تو را می ستایم سماگو که در آنها عمل کردی، ستایش می کنم و یکی از برکات ایمانت را می ستایم، اقدس الهی به من گناهکاری عطا کن که بیشتر از خودت به تعالیم آنها عمل کنم. فیض قادر مطلق، بگذار آسمان در جلال با آنها باشد و نام مقدس تو، پدر و پسر و روح القدس را تا ابد جلال دهد. آمین
قبل از امتحان برای شادی فرشته نگهبان دعا کنید
فرشته مقدس مسیح، یک بنده وفادار خدا، یک جنگجوی ارتش آسمانی او، شما را به دعا می خوانم، تحت الشعاع صلیب مقدس. برای قدرت روحی من فیض آسمانی بفرست و به من معنا و درک عطا کن تا بتوانم با حساسیت به آموزه صدقه ای که معلم به ما داده است گوش دهم و ذهن من برای شکوه و جلال خداوند بسیار رشد کرده باشد. پروردگار، از مردم، و از خدا. به نفع کلیسای ارتدکس مقدس. من در مورد آن از شما می پرسم، فرشته مسیح. آمین
دعا به رادونژ سرگیوس برای قبولی در امتحان
ای بزرگوار و خداترس پدر سرگیوس! با رحمت به ما (نام) نگاه کن و ما را به بلندای آسمانها بر روی زمین عبادت کنندگان برسان. نامردی ما را تقویت و ایمان را تقویت کنید و امیدواریم با دعای شما همه خیرها را از رحمت خداوند متعال دریافت کنیم. با شفاعت خود، هر هدیه ای را برای همه و هر که مفید است بخواهید و برای همه ما با دعای شما که در نماز شما تعجیل می کند، در آخرین روز قیامت بخشی از شعیه در ممالک مناسب داده می شود. به عنوان یک ارتباط و صدای مبارک خداوند عیسی، برای شنیدن: بیا، پدرم را متبرک کن، پادشاهی را که از ابتدا برای تو آماده شده است، به ارث ببر. آمین
حتی فضایل زهد، مانند یک جنگجوی واقعی مسیح-خدا، در یک زندگی موقت بر روی احساسات بزرگ کار می کرد، آواز خواندن، نگهبانی و تکریم، شاگرد شما بودن. همانا روح اقدس در شما ساکن بود. اما همانطور که تثلیث مقدس را تشویق می کنید، چهارپایانی را که عاقلانه تر جمع آوری کردید به یاد بیاورید، و همانطور که قول داده بودید، دیدن فرزندان خود، پدر ما سرگیوس را فراموش نکنید.
با مجروح شدن از عشق مسیح، مورد احترام و پیروی از آن با آرزوی برگشت ناپذیر، از تمام لذت های جسمانی متنفر بودید، و همانطور که خورشید میهن شما درخشید، مسیح شما را با عطای معجزات غنی می کند. یاد کنید کسانی از ما که یادتان را گرامی می داریم، شما را صدا کنیم: شاد باش، سرگیوس حکیم.
دعا به ماترون مسکو قبل از مطالعه / امتحان
مادر عادل مقدس ماترونا! تو یاری دهنده همه هستی، به من هم کمک کن (با صدای بلند بگو چه کمکی داری). مرا با یاری و شفاعت خود رها مکن، نام بنده خدا را به درگاه پروردگار دعا کن. به نام پدر و پسر و روح القدس. آمین
دعا برای مطالعه سنت نیکلاس شگفت انگیز / قبل از امتحان


آه، سنت نیکلاس، شادی مردم! لطف مقدس شما را به یاد می آوریم و ارج می نهیم، اکنون گناه (عبد) بنده (عبد) خدا را ترک مکن! ذهنت را از افکار غیر ضروری پاک کن، روح من را آرام کن، گرانت، عافیت طلب باش، ذهن من برای امتحان آینده! من معتقدم که تو سعادتمند و عادل هستی، امیدوارم به رستگاری تو دعای مرا برای پروردگارمان بشنوم. آمین

دعای مادر برای امتحان دختر یا پسرش
ای عیسی مسیح خداوند، ما نزد تو می آییم و به تو دعا می کنیم، ما را ببین که به تو دعا می کنیم. خداوندا، وعده هایت را به خاطر بسپار که «هرجا دو یا سه نفر به نام من جمع شوند، من در میان آنها هستم.» پس از عروج خود به شاگردان و حواریون مقدست برکت ده و فیض روح القدس را به آنان وعده دهی و برای پنجاهمین روز به آنان حکمت و فهم عطا کنی و برخی از آنان را معلمان حکمت قرار دهی. به جوانان ما (اسامی) بدهید که در حال حاضر همان آزمون های روح حکمت و عقل را می گذرانند که زمانی به شاگرد مقدس خود دادید. از جوانان خود بدون ترس و خجالت محافظت کنید، هیچ یک از آموزه هایی که به آنها آموخته شده را فراموش نکنید و در هنگام امتحان آنچه لازم است را عاقلانه بگویید. آنها را انجام دهید با آنها که صلح جو و مهربان هستند، زیرا شما این کار را یک بار در نظر قدیس سرگیوس و جان عادل و سایر مقدسین خود انجام دادید. در دعای آنها با روح القدس، شهید تاتیانا، سنت ریحان بزرگ، جان کریزوستوم، و الهیدان از طریق روح القدس شما، برای همیشه و همیشه بر همه ما رحم کنید. آمین!

چرا دعا قبل از امتحان کمک می کند؟
توصیه پیش پا افتاده "نگران نباش" قبل از امتحان مناسب نیست. اما دانش‌آموزان و دانش‌آموزان روش‌های مؤثرتری دارند - بیش از ده سال است که دانش‌آموزان دعا می‌کنند تا کنترل خوب پیش برود. حتی روانشناسان می گویند که واقعا کمک می کند. یک فرد حداقل احساس حمایت می کند.

به جای آرامبخش دعا کنید
حدود 54 درصد از دانش آموزان معتقدند که اعتقاد به یک نتیجه خوب به طور قابل توجهی اضطراب قبل از امتحان را کاهش می دهد و به آنها کمک می کند تا در امتحان موفق شوند. این امر به ویژه برای افراد حساسی که از شکست می ترسند بسیار مهم است. و همه چیز خوب خواهد بود، اما هیجان بیش از حد، تمرکز و به خاطر سپردن اطلاعات را در طول آزمون دشوار می کند. حتی اگر همه چیز را یاد بگیرید، ممکن است بیش از حد عصبی و گیج شوید بدون اینکه مطالب مورد نیاز خود را به خاطر بسپارید. دعا به شما این امکان را می دهد که در طول امتحان بدون اتلاف تلاش در مبارزه با احساسات خود جمع و تمرکز کنید.

به گفته روانشناسان، انسان بعد از نماز، حمایت خداوند را احساس می کند. نتیجه اعتماد به نفس و خلق و خوی بهتر، باور به نتیجه مطلوب و آرامش خاطر است. در چنین شرایط استرس زا، به ویژه لازم است که درک کنیم که همه چیز خوب خواهد بود. در زبان روانشناسی، انسان «به لطف نماز از نماز خارج می شود» و گویی از پهلو به وضعیت معاینه می نگرد.

پشتیبانی دعا برای امتحان
دلیل دیگر احساس حمایت است. برای یک فرد مهم است که این اطمینان را داشته باشد که نیروهای بالاتر در کنار او هستند. حمایت به ویژه برای زنان مورد نیاز است - 61 درصد معتقدند که ایمان به خدا می تواند اضطراب قبل از امتحان را کاهش دهد. بنابراین، حتی در بزرگسالی، زنان تمایل دارند برای موفقیت فرزندانشان در امتحان دعا کنند.

مؤمنان قبل از آماده شدن برای امتحانات از کشیش تقاضای دعای خیر می کنند. به گفته آنها، پس از آن تست آسان تر است. همچنین به مادر خدا، به حواریون پیتر و پولس، جان کریزوستوم، گرگوری متکلم و نیکولای شگفت‌انگیز دعا می‌شود. آنها همچنین از سنت مارتا، قدیس حامی دانش آموزان کمک می خواهند. شما همچنین می توانید دعایی برای سرگئی رادونژ بخوانید.

تأثیر نماز بر بدن
مثل همیشه، دانشمندان همه چیز را زیر سوال می برند. محققان در ایالت کارولینای شمالی (ایالات متحده آمریکا) تصمیم گرفتند آزمایشی را انجام دهند و از کشیش های مذاهب مختلف دعوت کردند تا برای بیمارانی که از بیماری های قلبی مختلف رنج می برند دعا کنند. پزشکان چندین روز یادداشت برداری کردند.

نتایج شگفت‌انگیز بود - نرخ بازیابی 93٪ افزایش یافت. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از فرآیندهای بدن هنگام نماز به حالت عادی باز می گردد. برای دانش آموزان، این بدان معنی است که سطح استرس به طور قابل توجهی کاهش می یابد. و زمانی که بدن احساس خوبی داشته باشد، تمرکز و قبولی در آزمون برای فرد بسیار آسان تر است.

قبل از امتحان دعا کنید

4.8 (95%). تعداد آرا: 12
هر فردی در مقطعی از زندگی خود برای کمک یا نصیحت به خداوند متوسل می شود. پس لازم است که همه بتوانند در خانه نماز را صحیح بخوانند تا خداوند سخنان شما را بشنوند. شاید اکثر مردم امروز مطمئن نباشند که آیا درست دعا می کنند، اما گاهی اوقات شما واقعاً می خواهید پاسخ یک سوال را بشنوید.

چگونه در خانه دعا کنیم تا خداوند بشنود؟
در پشت پیچ و خم های سرنوشت خود، ممکن است با مشکلات یا خطرات غیرقابل حلی روبرو شویم:

بیماری های وحشتناک؛
کمبود پول؛
عدم اطمینان در مورد آینده؛
ترس از خانواده و دوستان
تعداد کمی موفق می شوند از چنین چرخشی اجتناب کنند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به درگاه خدا دعا کنیم، مشکلات خود را به او بگوییم و کمک بخواهیم. اگر می‌خواهید پاسخ را بشنوید و دست یاری را احساس کنید، درخواست باید صادقانه باشد و از ته دل باشد.

متأسفانه امروزه فقط در شدیدترین شرایط، زمانی که حمایت، حمایت یا کمک فوری نیاز است، دعا می شود. اما شایان ذکر است که دعا فقط مجموعه ای از کلمات به هم پیوسته نیست، گفتگو با خدا ، بنابراین مونولوگ باید از قلب باشد. نماز تنها راه ارتباط با خالق است، پس همه باید بدانند که چگونه صحیح دعا کنند.

برای شنیده شدن، فتح قله ها، سفر به اماکن مقدس و قدم زدن در غارها لازم نیست، کافی است اعتقادی قوی و خالصانه داشته باشید. اگر خدا همه چیز را می بیند، چرا باید به جایی برویم که به او متوسل شویم؟

اما چگونه دعاهایی را می خوانی که شنیده می شوند؟ چه چیزی می توانید از خالق بپرسید؟ همه چیز را می توان قوی ترین پرسید. استثنائات، درخواست هایی هستند که باعث اندوه، اندوه و اشک دیگران می شوند.

کتاب الهی دعا امروز به سادگی تعداد باورنکردنی دعاها را در بر می گیرد که موقعیت های مختلف زندگی مؤمن را پوشش می دهد. این دعاها:


همانطور که قبلاً گفتیم، این دعاها به سادگی شماره ندارند. کلمات زیادی وجود ندارد که بتوانید از ناجی ما کمک بخواهید. فقط به یاد داشته باشید که خداوند نسبت به شما متواضع است، جدیت تماس خود را درک کنید و بی لیاقتی خود را قضاوت کنید.

حتی اگر کلمات دعا را ندانید، اما با کمال صداقت و جدیت به تبدیل شدن برسید، خداوند شما را رها نمی کند و حتماً شما را به راه راست هدایت می کند. .

این را هم اضافه کنم که توسل به خداوند متعال دوای همه بیماری ها نیست و یک مراسم جادویی نیست. بنابراین، به شکایت خود رسیدگی کنید. به یاد داشته باشید که خدا خودش می داند که چه کسی سزاوار این زندگی است. نباید از او بخواهید به کسی آسیب برساند یا مجازات کند، گناه است! هرگز از او ظلم نخواهید.

دقیقا چه زمانی می توان دعاها را خواند؟
بنابراین افراد مدرن فرصت خواندن دعا در تمام طول روز را ندارند و باید زمانی را به آن اختصاص دهند . صبح که از خواب بیدار می شوید، حتی سریع ترین فرد زندگی تان هم می تواند چند دقیقه در مقابل نمادها بایستد و از خداوند برای روزی که می آید، طلب خیر کند. در طول روز، می توان به آرامی به فرشته نگهبان خود، خداوند یا مادر خدا دعا کرد. می توانید بی سر و صدا به سمت آنها بروید تا اطرافیان متوجه نشوند.

شایان ذکر است که زمان ویژه قبل از خواب است. در این ساعت است که می‌توانید به این فکر کنید که روزی که گناه کرده‌اید چقدر معنوی بوده است. روی آوردن به خداوند قبل از رفتن به رختخواب شما را آرام می کند، به شما امکان می دهد سردرگمی روز گذشته را فراموش کنید و به خوابی آرام و آرام بسنده کنید. فر

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی