یوبیس

دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان شما باید با ایمان دعا کنید - ایمان شما شما را نجات خواهد داد. اکثر ادیان ادعا می کنند که عبارات آیینی که بدون احساس مذهبی بیان می شوند، کلماتی پوچ هستند. دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان تنها قدرت ایمان باعث اثربخشی آنها می شود. دعا فقط بیان شفاهی آرزوهای خداست.
بیایید قسمتی از انجیل را به یاد بیاوریم که در آن یک زن بیمار با دیدن عیسی مسیح در اطراف جمعیت فکر کرد: "به محض اینکه با لباس او تماس گرفتم، شفا خواهم یافت." و همینطور هم شد، با اینکه هیچ فرمول جادویی نگفته بود. دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان و خداوند به او گفت: ایمان تو تو را نجات داد. نکته: نه نماز، نه تایید لباس (کفن، شمایل، عتبات، نه زیارت...) بلکه ایمان.
دعا آزمون اخلاص ماست: آیا می‌توانیم از ته دل با ایمان سخنان ساده بگوییم؟ اگر بتوانیم به درخواست پاسخ داده می شود.
دعا توسل به پروردگار است، راهی برای اتحاد جهان زمینی و روحانی. بنابراین، احکام خاصی برای خواندن نماز وجود ندارد که باید به طور دقیق رعایت شود. به کسانی که در نماز در صحت عمل خود شک دارند فقط یک توصیه می توان کرد: آن گونه رفتار کنید و صحبت کنید که روح به سوی خدا می رود. چنین ندایی فوراً توسط خالق آسمانی ما شنیده می شود، زیرا از قلب می آید.
تمام مراکز زندگی انسان در اطراف اوست. او نمی تواند مشکلات، دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان خواسته ها و نیازهای خود را لحظه ای فراموش کند. حتی درک این موضوع آسان نیست که افرادی هستند که می توانند من خود را رها کنند، فداکارانه و بی وقفه برای دیگران دعا کنند. دعای آنها مؤثر و واقعی خواهد بود. لحظه ای که مردم غرور و غرور دنیوی خود را کنار می گذارند چه اتفاقی می افتد؟
دعا و انرژی
برای اینکه حرف های ما به خدا برسد باید تنش داشته باشد وگرنه شنیده نمی شود. در ابتدا، یک فرد دارای یک ذخیره انرژی بسیار قدرتمند است، اما اکثر مردم آن را بیهوده هدر می دهند. ما همسایگان خود را آنگونه که به ما وصیت شده اند دوست نداریم، اما عشق یک انرژی قدرتمند است، ما از پرداخت گناهان می ترسیم و ترس از دست دادن انرژی است.
ما عصبانی هستیم، متنفریم و افت قدرت ما را رها می کند. وقتی می خواهیم نماز بخوانیم، ضعیف و بی روح می شود. بنابراین قبل از خواندن نماز باید حسادت، عصبانیت و هر گونه منفی بافی را از خود دور کنید. پس از این پاکسازی، انرژی عظیمی در روح شما آزاد می شود و در دعا ریخته می شود. مؤمنان می گویند: انتقام و نماز همان کاشت و درو کردن در دریا است.
کجا نماز بخوانیم؟
شما می توانید همه جا نماز بخوانید، اما بهتر است یک مکان دائمی برای نماز یومیه داشته باشید که چیزی شما را اذیت نکند. گرچه خیلی خوب است که با دعاهای کوتاه برای موضوعات روز، در کجا و در چه زمانی به آنها مراجعه کنید. متروپولیتن آنتونی سوروژی در کتاب خود "مدرسه نماز" گفته است که اگر مکان خاصی را در خانه برای نماز روزانه انتخاب کنیم، "تکه ای از سرزمین گناهکار خود را پس خواهیم گرفت." گویی در حال ایجاد معبدی در خانه هستیم، دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان مکانی مقدس که در آن ارتباط ما با خدا صورت می گیرد، چشم اندازی کوچک از معبد. در چنین مکانی "دعا شده" حضور خداوند را قوی تر احساس می کنیم و ارتباط با او برای ما آسان تر است. ما حضور خدا را به عنوان نمادها یادآوری می کنیم - نشانه های قابل مشاهده عظمت خدا، "پنجره هایی به جهان بهشت".
قدرت دعا - آزمایش
آخرین فن آوری های رایانه ای برای رمزگشایی از پدیده نماز در زمان ما استفاده می شود.
• در سال 1986، والری اسلزین، نوروفیزیولوژیست، انسفالوگرام روحانیت را برای اولین بار در حین دعای خود ثبت کرد. نتیجه هیجان انگیز بود و بلافاصله در سمپوزیوم جهانی روانپزشکی پذیرفته شد. با این حال، در اتحاد جماهیر شوروی، یک نوروفیزیولوژیست از موسسه تقریبا اخراج شد. اسلزین نشان داد که فعالیت مغز در هنگام نماز در واقع از بین می رود، یعنی ده برابر کاهش می یابد. هنگامی که بیدار است، مغز بزرگسالان با فرکانس حدود 12 هرتز کار می کند. و در حین قرائت نماز، دستگاه الکتروانسفالوگراف در آزمایشگاه استاد، فعالیتی در حدود 3 هرتز را ثبت
اگر شرکت کننده بیهوش بود، این نوع شاخص ها مشخص خواهند بود. با این حال، شگفت انگیزترین چیز برای محقق این بود که کار هوشیاری نوزاد با فرکانس 3 هرتز مشخص می شود. طبق افسانه، عیسی مسیح یک بار گفت: "فرزند باشید و نجات پیدا کنید!" کاملاً ممکن است که این عبارت فقط یک استعاره زیبا نباشد، بلکه کلیدی باشد که به بشریت داده شده است، ابزاری که همه می توانند برای نجات خود از آن استفاده کنند. از طریق دعا، فرد بالغ در دوران نوزادی به پاکی بکر باز می گردد.
• محققان بریتانیایی در مرکز تحقیقات مغز کمبریج آزمایشی را با 20 داوطلب انجام دادند که شامل 10 فرد عمیقاً مذهبی و همین تعداد ملحد بودند. الکترودهایی به هر سوژه متصل شد و شوک الکتریکی خفیف اعمال شد. در طول این آزمایش، از مؤمنان خواسته شد تا به نمادی با چهره عیسی مسیح، که بازتولید یک نقاشی از گوگن بود، نگاه کنند.
20 دقیقه پس از آزمایش، هر داوطلب 20 محلول الکتریکی ناخوشایند دریافت کرد. با این حال، دو گروه آنها را متفاوت درک کردند. کسانی که به چهره مسیح نگاه می کردند احساس امنیت کامل داشتند و نگران نبودند. علاوه بر این، دستگاه ها نشان دادند که آنها به اندازه کسانی که به نقاشی گوگن نگاه کردند، درد را تجربه نکردند. دانلود کتاب دعا نویسی قدیمی رایگان دستگاهی که کار مغز را تجزیه و تحلیل می کرد نشان می داد که لبه راست سمت راست مؤمنان فعال شده است، یعنی این افراد دردی را که برایشان ایجاد می شود سرکوب می کنند. اما آتئیست ها چنین واکنش مغزی نداشتند.
بابا خیلی مریضه پزشکان از پیش‌بینی خودداری کردند و شانه‌هایشان را بالا انداختند: «۸۰ سال، هر چه می‌خواهی!» خواهرم با من تماس گرفت و با تلفن گریه کرد و به من گفت که پدر ما چقدر بد است. و من به سمت نماد Matronushka رفتم و شروع به دعا کردم. نمی دانم چگونه نماز بخوانم، آنچه به ذهنم رسید گفتم، برای پیشگیری از بیماری و طولانی شدن عمر پدرم درخواست کردم.
هیچ وقت برای من اتفاق نیفتاد، یک جوری رفتم نماز بخوانم. انگار دیگر در خانه نبودم، اما در جایی شناور بودم و از پهلو به من نگاه می کرد، فشاری می آمد و روی زمین نشسته بودم. انگار بیدار شدم، وقتی تو خواستی بیدار شدم. گلویم خشک شده بود، سرم سنگین بود، اما قلبم آرام بود. بابا بلافاصله خوب نشد، مدتی کنارش بود، خواهرم زنگ زد و گفت بابا حالش بهتر شده است. پس از آن 5 سال دیگر زندگی کرد.
قدرت دعای پدرمان
دعای "پدر ما" به درستی یکی از قدرتمندترین و جهانی ترین دعاهای ارتدکس محسوب می شود. شما می توانید آن را در ناامیدی، بیماری، مشکل بخوانید و همیشه از خداوند خداوند کمک بگیرید.

عیسی مسیح گفت: «دعا یعنی فرستادن نهرهای درخشان به فضا. اگر از بهشت ​​کمک و محافظت دریافت نمی کنید، فقط به این دلیل است که خودتان نور نفرستاده اید. بهشت آنچه را که رفته انجام نمی دهد. آیا می خواهید به تماس های شما پاسخ دهد؟ همه لامپ هایت را روشن کن."

روی آوردن به دعا دسترسی به لایه های ظریف انرژی را باز می کند و شما واقعاً می توانید بر سرنوشت، کارما، سلامتی تأثیر بگذارید. مهم این است که یاد بگیریم نه تنها در غم و اندوه بلکه در شادی و با شکرگزاری به دعا روی آوریم.

راز دعا
ارتدکس ها همیشه مقدسین و پیامبران خود را داشته اند. یکی از این افراد جان کرونشتات بود. شروع کردم به صحبت در مورد او تا با کمک او تکنیک روانی مناسب برای ادای یک دعا را آشکار کنم.

دعا راه و روش مستقیم ارتباط انسان با خداست. اگر نماز را درست به جا آورید، حتماً در هر ایمانی نتیجه خواهید گرفت. اجداد ما نیز به ما آموختند: «از خدا بخواهید که به شما داده خواهد شد. جستجو و پیدا کردن؛ ضربه بزنید، و شما باز خواهید شد! فقط صادقانه و با تمام وجود این کار را انجام دهید!»

و در اینجا جان از شهر تاج در مورد تکنیک دعا گفت: «مسیحیان واقعی اکنون، مانند همیشه، قدرت مبارک دعا را بر خود تجربه می کنند. اما چرا تعداد کمی از ما هستند که باید به عنوان مؤثرترین وسیله برای همه مصائب و بلاها دعا کنیم؟

به عنوان مثال، این بدان معناست که وقتی یک مسیحی در دعا به خداوند در صورت مشکل توصیه می کند، به سردی نصیحت را دریافت می کند، گویی درمانی است که مدت ها آزمایش شده است و تأثیری نداشته است. این فقط نشان می دهد که هنوز تعداد کمی از مسیحیان وجود دارند که می دانند چگونه به درستی دعا کنند و بنابراین تمام دعاهای نجات دهنده را بر خود تجربه نمی کنند. نماز یک عمل بزرگ و مقدس، رنگ معطر زندگی معنوی است. ابتدا باید نماز خواندن را یاد بگیری تا بدانی چه دعایی مورد رضایت خداوند است. این یک شاهکار بزرگ است.

اول، مسیحی باید با احترام به دعا و گفتگوی پر جنب و جوش آن شروع کند. هنگام دعا کردن با خدا، همیشه باید عظمت بی پایان او را تصور کرد. دانایی مطلق، خیر و حقیقت و قداست او بی نهایت. همیشه دعا کردن را برای خدا یا بانوی پاک Theotokos با احترامی لرزان یک ثروت بزرگ در نظر بگیرید. همیشه و همیشه این بالاترین خوشبختی، این سعادت را در نظر بگیرید…"
«و قرض ما را ببخش.» «من را ببخش که تنبلی کردم و برای خواندن و مطالعه کلام خدا وقت نگرفتم. همانطور که پولس به تیموتائوس گفت، بنابراین من می خواهم یک کارگر شایسته باشم که شرمنده نباشم (دوم تیموتائوس 2:15 را ببینید). به عبارت دیگر، اجازه ندهید همه چیز بر شما غلبه کند. مرا ببخش برای تمام اوقاتی که به دنبال نان روزانه ام نبودم و در نتیجه قدرت کافی برای نمایندگی شما را نداشتم. مرا به خاطر نداشتن قدرت پاسخگویی به انگیزه های روح القدس ببخشید – برای مواقعی که از من خواستم صحبت کنم، اما نکردم. هنگامی که مرا به قیام فرا خواندی، اما من برنخاستم. وقتی گفتی باید یکی را دوست داشته باشم، اما این کار را نکردم."
"و ما را به وسوسه نرسان، بلکه ما را از شر نجات ده ."
"زیرا پادشاهی از آن توست. " روزی فرا می رسد که تمام باورها و فخرها و نفرین های انسان تمام می شود. تنها سخنان تو جاودانه است.»
" و قدرت ." «در کلام تو این قدرت نهفته است که اقتدار مرگ را از بین ببرد و زندگی جاودانی فراوانی به من بدهد. کلام شما این قدرت را دارد که مرا از نو بسازد و مرا به جایی که می‌خواهید ببرد.»
" آره ." جلال بر دلی که تو و کلام تو را می شناسد. افتخار دانستن اینکه کلام شما در ما زندگی می کند. افتخاری که باعث تغییر افکار می شود. جلال فقط خداست!»

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی