یوبیس

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۷
شهریور

شرح
آگاهی از مردم شناسی: جنبه های انسانی تفکر علمی در طیف سنجی NMR و طیف سنجی جرمی روانشناسی ، فلسفه ، فیزیک ، ریاضیات و شیمی را می آمیزد و یک فلسفه انسان محور را از ذات تفکر علمی در علوم طبیعی و زندگی روزمره تشریح می کند.

این دلایلی را که ما مستعد به اشتباه در نتیجه گیری هایمان هستیم و چگونه می توان از چنین اشتباهاتی جلوگیری کرد ، عنوان می کند ، همچنین تعدادی از "تله های ذهنی" را بررسی می کند که می تواند به اشتباهات فردی و سوء برداشت های جمعی منجر شود.

این کتاب مدعی است که با فهم ماهیت این تله های ذهنی می توان تاکتیک هایی را برای جلوگیری از ایمن آنها اتخاذ کرد. این شامل نمونه های مصور از سوء تفاهم های رایج علمی و تله های ذهنی در تئوری و کاربرد واقعی زندگی طیف سنجی NMR و طیف سنجی جرمی است.


ویژگی های اصلی
راهکارهایی در مورد نحوه مقابله با چالش های مولکولی و محدودیت های ابزار ارائه می دهد
برنامه های کاربردی متعددی از توضیح ساختار مولکول های کوچک با استفاده از NMR ، MS ، IR و UV ارائه می دهد
مباحث مهم ، از جمله آگاهی های انسان شناسی (AA) ، طیف سنجی NMR ، طیف سنجی جرمی ، تفکر علمی و موارد دیگر را بررسی می کند
شامل تاکتیک هایی در مورد چگونگی بهبود کیفیت کنترل مهارت ها و تفسیر داده ها و در عین حال به حداقل رساندن زمان تحلیل داده ها و افزایش اعتماد به نفس در نتایج است
ارائه پوشش در مورد تاکتیک ها برای بهینه سازی پارامترهای NMR آزمایشی و تقویت واژگان NMR
جزئیات

  • شیروان تبری
۰۷
شهریور


آنتوسیانین ها به عنوان مواد غذایی رنگی قصد دارند تا اطلاعات پراکنده در مورد آنتوسیانین های مربوط به رنگ آمیزی مواد غذایی را جمع آوری کنند. هر دو جنبه اساسی و کاربردی این رنگدانه ها مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب که در نه فصل تهیه شده است ، با بحث در مورد ساختار شیمیایی آنتوسیانین ها آغاز می شود و پس از آن کپی کوگمنتاسیون و بیوسنتز آن به دست می آید. سپس به توزیع آنتوسیانین در گیاهان مواد غذایی و همچنین پایداری ترکیبات در مواد غذایی می پردازد. این اثر همچنین به تجزیه و تحلیل آنتوسیانین ها و حضور آنها در انگور و شراب می پردازد. استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان مواد افزودنی غذایی در فصل گذشته مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب برای به حداکثر رساندن جذابیت بصری این رنگدانه ها چه در محصولاتی که در آنها به طور طبیعی وجود دارد و چه در محصولاتی که ممکن است به عنوان رنگ کننده به آنها اضافه شود ، اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

جزئیات

  • شیروان تبری
۰۷
شهریور


مردم شناسی و منافع عمومی: کار میدانی و تئوری درک درستی از تأثیر فرهنگ بر زندگی انسانها ارائه می دهد و از این تفاهم در تدوین و اجرای سیاست های اجتماعی داخلی استفاده می کند. این کتاب تحقیقات اساسی را به عنوان کمک به تئوری ، دانش و روشی که در پیشرفت علوم اجتماعی نقش دارد تعریف می کند. این کتاب که در چهار بخش شامل 19 فصل تشکیل شده است ، با مروری بر بیشترین بازپرداخت بالقوه برای پیشرفت علوم اجتماعی و برنامه نویسی روشنفکری اجتماعی آغاز می شود. این متن سپس بحثی روشنگری در مورد چرایی اختلافات فرهنگی در میان مردم تا این حد تا حد زیادی ناشناخته ارائه می دهد. فصل های دیگر فرایندهای فرهنگی یا زبانی جمعیت معاصر ایالات متحده را در نظر می گیرند. در این کتاب و همچنین در مورد تغییر محیطی که موجب رشد شگرف انسان شناسی دانشگاهی شده است ، بحث شده است. فصل آخر به تحقیقات شاخص های اجتماعی می پردازد و در مورد نقش احتمالی انسان شناسی در چنین کارهایی بحث می کند. این کتاب یک منبع با ارزش برای انسان شناسان است.

جزئیات

  • شیروان تبری