یوبیس

در خانه یا معبد. نماد همیشه تأثیر مثبتی دارد.چگونه در مقابل نماد درخواست کمک کنیم؟ کدام تصویر بهتر است؟ اگر نمی دانید چگونه دعا را به درستی بخوانید و در مقابل کدام نماد بخوانید، بهتر است در مقابل تصاویر مادر مقدس و عیسی مسیح دعا کنید. این درخواست ها را می توان «جهانی» نامید زیرا به هر کسب و کار و برنامه ای کمک می کند.
اجزای اصلی کتب دعای منزل آغاز و پایان است. لازم است با رعایت صحیح این نکات ساده به مقدسین مراجعه کرده و از آنها کمک بخواهید:
اگر قوانین زیر رعایت شود، خداوند دعا را می شنود:
تفاوت بین نماز کلیسا و خانه چیست؟
مسیحیان ارتدکس به دعای مداوم در همه جا دعوت می شوند. امروزه بسیاری از مردم این سوال را دارند که چرا برای دعا به کلیسا می رویم؟ بین نماز خانه و کلیسا تفاوت هایی وجود دارد. . بیایید به آنها نگاه کنیم.
کلیسا توسط عیسی مسیح ما تأسیس شد، بنابراین هزاران سال پیش مسیحیان ارتدکس در جوامع جمع شدند تا خداوند را ستایش کنند. عبادت کلیسا دارای قدرت باورنکردنی است و مؤمنان پس از عبادت کمک های سرشار از فیض را تأیید می کنند.
مشارکت کلیسا اجباری است و شرکت در عبادت واجب است. چگونه دعا کنیم که خداوند بشنود؟ ابتدا باید از کلیسا دیدن کنید و به ماهیت عبادت بپردازید. در ابتدا همه چیز فوق العاده دشوار و تقریباً غیرقابل درک به نظر می رسد، اما پس از مدتی همه چیز در ذهن شما روشن می شود. همچنین شایان ذکر است که برای کمک به هر مسیحی تازه کار، ادبیات خاصی منتشر می شود که هر آنچه در کلیسا اتفاق می افتد را توضیح می دهد. می توانید آنها را از هر فروشگاه نمادی خریداری کنید.
توافق دعا - چیست؟
علاوه بر دعا در خانه و کلیسا، در کلیسای ارتدکس نیز تمرین وجود دارد . ماهیت آنها این است که مردم در همان زمان همان خطاب را برای خداوند یا یک قدیس می خوانند. با این حال، شایان ذکر است که این افراد به هیچ وجه نباید نزدیک باشند، آنها می توانند در نقاط مختلف جهان باشند، مهم نیست.
در بیشتر موارد، چنین اعمالی برای کمک به عزیزان در شرایط بسیار دشوار زندگی انجام می شود. مثلاً وقتی فردی به شدت بیمار می شود، بستگانش جمع می شوند و برای شفای بیمار به درگاه پروردگار دعا می کنند. قدرت این دعوت بسیا زیاد است، زیرا به گفته خود خداوند، "هرجا دو یا سه نفر به نام من جمع شوند، من در میان آنها هستم."

اما نباید این فراخوان را نوعی تشریفاتی تلقی کنید که تمام خواسته های شما را برآورده می کند. این را قبلاً گفته‌ایم، خداوند همه نیازهای ما را می‌داند ، بنابراین وقتی برای کمک به او مراجعه می‌کنیم، باید با اعتماد به اراده مقدس او این کار را انجام دهیم. گاهی اوقات دعا میوه مورد نظر را به ارمغان نمی آورد، اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند صدای شما را بشنوند، دلیل آن بسیار ساده است - شما چیزی را درخواست می کنید که به شدت برای وضعیت روحی شما مضر می شود.

به طور خلاصه، نکته اصلی فقط دعا نیست، بلکه این است که یک فرد واقعاً مخلص و مؤمن با ذهن و قلب روشن باشید. ما شما را تشویق می کنیم که هر روز دعا کنید تا خداوند زودتر صدای شما را بشنود. اگر تصمیم به شروع یک زندگی عادلانه دارید، ابتدا باید با گرفتن عشای ربانی و اعتراف از همه گناهان پاک شوید. قبل از شروع نماز، توصیه می شود دقیقاً نه روز نه تنها روحی، بلکه جسمانی را نیز انجام دهید و از بدن خودداری کنید.

 

قرائت مذهبی: دعای بدهکار نبودن برای کمک به خوانندگان

طبق آمار، تنها یک چهارم جمعیت هرگز از وام استفاده نکرده اند، در حالی که سه چهارم باقی مانده به طور فعال در حال جمع آوری بدهی هستند.

خروج ایمن از این وضعیت بسیار دشوار است و اغلب کاملاً غیرممکن است.

دعای قوی برای بدهی ها و وام ها به ارتدکس ها کمک می کند تا از "حفره بدهی" خارج شوند. معجزات زیادی در دعای پرشور نیازمندان به رضای خدا انجام می شود، از جمله معجزات مربوط به مشکلات مادی.

دعاهای ارتدکس برای بدهی ها و وام ها
ای سپریدون مقدس! برای خدای بشردوست دعا کنید تا ما را به خاطر گناهانمان محکوم نکند، اما به ما لطف کند. از ما، بندگان خدا (نام ها)، مسیح و خدا، زندگی آرام زندگی، ذهن و بدن ما را بخواهید. ما را از تمام گرفتاری های روح و جسم، از هر پژمردگی و تهمت های شیطانی نجات ده.

ما را در عرش حق تعالی یاد کن و از خداوند بخواه که گناهان بسیار ما را ببخشد و زندگی آرام و آسوده ای به ما عطا کند اما مرگ بی شرمانه و آرام و سعادت ابدی در آینده، جلال و سپاس بی وقفه نصیب ما گردد. پدر و پسر و روح القدس اکنون و برای همیشه و تا ابدالابد. آمین

آه، کشیش خوب و مربی خردمند ما، سنت نیکلاس مسیح! به ما گناهکاران (اسامی) گوش فرا دهید که شما را دعا می کنیم و شفاعت سریع شما را می طلبیم: ما را ضعیف بنگر، در همه چیز گرفتار، محروم از همه چیزهای خوب و تاریک شده از بزدلی. ای بنده خدا بطلب که در اسارت گناه آلود بودن نمانیم و به دشمنان خود شادی نکنیم و برای اعمال بد خود بمیریم. برای ما که لایق فرمانروایی و معلم خود نیستیم، اما با چهره‌های بی‌جسم در برابر او می‌ایستیم، دعا کن: به ما رحم کن، خدای ما را در دنیا و آینده بیافرین تا به اعمال و ناپاکی‌های ما پاداش ندهد. از قلب ما، اما خوبی او برای ما ارزش دارد. ما به شفاعت تو اعتماد می کنیم، به شفاعت تو می بالیم، شفاعت تو را می خوانیم و به مقدس ترین صورت تو می افتیم، کمک می خواهیم: ما را ای قدیس مسیح از شر نجات ده، که به ما ضربه می زند، اما به نام دعای مقدس شما در ورطه گناه و یا در پلیدی هوس هایمان مورد هجوم و آلودگی قرار نمی گیریم. موت، به مسیح نیکلاس، مسیح خدای ما، باشد که او زندگی آرام و بخشش گناهان را به ما عطا کند و نجات و رحمت بزرگ را برای روح ما اکنون و برای همیشه و همیشه و همیشه و همیشه.

ای همه قدیس و قدیس مسیح، پدر ما تیخون! با زندگی به عنوان یک فرشته بر روی زمین، خود را به عنوان یک فرشته خوب و در ستایش دیرینه خود نشان داده اید: ما با تمام وجود معتقدیم که شما، یاور و دعای مهربان ما، ممکن است در شفاعت دروغین خود غنی شوید و رحمت. خداوند به شما داده است، همیشه در نجات ما سهیم باشید. Ubo، بنده مبارک مسیح را دریافت کنید، و در ساعتی که سزاوار دعای ما نیست: با شفاعت خود ما را از غرور و خرافه ای که ما را احاطه کرده است، از بی ایمانی، و از خباثت انسان ها نجات دهید. ای دعای روزه برای ما بخواه، با شفاعت پسندیده خود از خداوند بخواه، رحمت واسعه و رحمتش را بر ما، بندگان گناهکار و نالایقش (اسامی) بخواه، که به فضل خود زخم ها و پوسته های شفا یافته روح و بدن فاسد ما را شفا دهد. ، قلب های سخت ما اشک های لطافت و توبه را برای گناهان بسیار ما از بین خواهد برد و ما را از عذاب ابدی و آتش جهنم نجات خواهد داد. باشد که همه مردم مؤمن او در تمام این عصر آرامش و آرامش، سلامتی و نجات و شتاب عطا کنند، آری زندگی آرام و آرام، در کمال پرهیزگاری و پاکی زندگی کردند، بیایید ما را با فرشتگان و همه اولیای الهی به ستایش و سرود خوانند. عید مقدس پدر و پسر و نام روح القدس برای همیشه و همیشه.

آه مقدس، مادر مبارک زنیا! در زیر چتر حق تعالی که با مادر خدا زیست و با هدایت و نیرومندی، گرسنگی و تشنگی و سرما و گرما و سرزنش و جفا را تحمل کرد و از خداوند عطای بصیرت و معجزه گرفت و در زیر سایه بان حق تعالی آرام گرفت. . اکنون کلیسای مقدس شما را مانند گلی معطر ستایش می کند: هنگامی که به محل دفن شما در حضور قدیسانتان می آییم، گویی با ما در سرزمینی خشک زندگی می کنید، به شما دعا می کنیم: دعاهای ما را بپذیرید و آنها را بر تخت پادشاهی ببرید. پدر آسمانی بخشنده، به سوی تو جاری می شود، رستگاری ابدی و برکت سخاوتمندانه ما برای اعمال و تلاش های خوب، رهایی از همه نگرانی ها و غم هایت، با دعای مقدس خود در برابر همه ما ظاهر شو. -منجی خوب برای ما، نالایق و گناهکاران، کمک، مادر مبارک مقدس زنیا، نوزادان با نور مقدس غسل تعمیدها را روشن و موهبت روح القدس را مهر می کنند، جوانان و دوشیزگان را در ایمان، صداقت، خداپرستی و حیا، تعلیم دهید و در تعلیم آنها موفق باشید. مریضان و مریضان را شفا دهید، محبت و رضایت خانوادگی را نازل کنید که شایسته تلاش برای صلاح کار رهبانی باشد و آن را از سرزنش محافظت کند، کشیشان را در قدرت معنوی اطمینان بخشد، مردم و کشور ما را در صلح و آرامش نگه دارید، التماس کنید. برای کسانی که در ساعت مرگ، مشارکت با اسرار مقدس مسیح را از دست دادند: شما امید و امید، شنوایی سریع و نجات ما هستید. آمین محبت و رضایت خانواده را بفرستید که شایسته تلاش برای خیر عمل رهبانی و محافظت از آن از سرزنش است، کشیشان را در قدرت معنوی اطمینان دهید، مردم و کشور ما را در صلح و آرامش نگه دارید، التماس کنید. برای کسانی که در ساعت مرگ، مشارکت با اسرار مقدس مسیح را از دست دادند: شما امید و امید، شنوایی سریع و نجات ما هستید. آمین محبت و رضایت خانواده را بفرستید که شایسته تلاش برای خیر عمل رهبانی و محافظت از آن از سرزنش است، کشیشان را در قدرت معنوی اطمینان دهید، مردم و کشور ما را در صلح و آرامش نگه دارید، التماس کنید. برای کسانی که در ساعت مرگ، مشارکت با اسرار مقدس مسیح را از دست دادند: شما امید و امید، شنوایی سریع و نجات ما هستید. آمین ما شما را سپاس می گوییم و با شما پدر و پسر و روح القدس را جلال می دهیم، اکنون و برای همیشه و همیشه. آمین ما شما را سپاس می گوییم و با شما پدر و پسر و روح القدس را جلال می دهیم، اکنون و برای همیشه و همیشه. آمین

آماده شدن برای کار نماز
هرکسی با دلی پاک و فکری پاک بین دیوارهای معبد خدا قدم نمی گذارد.

اما برای اینکه قدیسان مسیح آه رنج‌دیدگان را بشنوند، باید غرور را کنار بگذارند، فروتن باشند، روحی مهربان و بخشنده، اندیشه‌های روشن و عشق در دل داشته باشند.

شما باید درک کنید که آزمون مالی از بالا برای چیزی ارسال شده است، بنابراین باید علت واقعی مشکلات را درک کنید. نیازی نیست کسی را برای مشکلات فعلی مقصر بدانیم.

وقتی انسان مرتکب گناه شد، موظف است توبه کند و در آیین اقرار در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

درخواست بازپرداخت بدهی ها نه تنها به رها شدن از بار سنگین تعهدات مادی کمک می کند، بلکه به انتخاب مسیر تطهیر روح، به دست آوردن ایمان به عدالت و مهربانی مسیح کمک می کند.

نحوه صحیح نماز خواندن
دعا یک گفتگوی صمیمانه بین یک شخص و یک قدیس است، یک دعا برای کمک.

مهم است که به کلیسای ارتدکس ایمان داشته باشید، زندگی عجیب و غریبی داشته باشید، در مراسم مقدس کلیسا شرکت کنید، تا از شر گناهان انباشته خلاص شوید.

درخواست ها باید صادقانه و بدون تقلب یا تظاهر انجام شود.
قبل از شروع نماز باید از گناهانی که خواسته یا ناخواسته مرتکب شده است عذرخواهی کرد.
هنگام خطاب به یک قدیس، باید روی سخنان خود تمرکز کرد و گفتگوها و افکار بیگانه او را پرت نکرد (اینها دسیسه های شیطان است که آرزوی دریافت روح گناهکار را دارد).
متن باید واضح و واضح و با تمایل به شنیده شدن تلفظ شود.
شما نباید حرف های او را برای خودتان بخوانید، هیچ فایده ای نخواهد داشت (باید آن را با زمزمه یا با صدای بلند بخوانید).
شما باید بیش از یک بار از یک قدیس کمک بخواهید، این اتفاق می افتد که یک شخص چندین سال منتظر چیزی است که خواسته است.
اگر آنچه را که می خواهید به دست نیاورید، گناه نکنید، کفر نگویید یا ایمان خود را از دست ندهید - خداوند قطعا به کسانی که صبر و فروتنی می خواهند پاداش خواهد داد.
علاوه بر دعا، توصیه می‌شود که در عرض 40 روز یک اکاتی را برای یک قدیس بخوانید، اما همه نمی‌توانند آن را اجرا کنند (برای دعا، برکت کشیش لازم است).
در طول روزه نمی توانید آکاثیک بخوانید، اما باید هر روز دعا کنید.
بدهی ها و وام ها از کجا می آیند؟
البته، استفاده غیر منطقی از وجوه، اغلب زمانی که میل به خرج کردن پول بیشتر از توانایی کسب درآمد کافی است.

اغلب اتفاق می افتد که شخصی از داشتن چیزی که در عمل هنوز دارایی شخصی محسوب نمی شود راحت باشد، زیرا کالا با وام خریداری شده و بدهی در بانک "آویزان" است. و ناگهان فورس ماژور اتفاق می افتد: شخصی اخراج می شود، به شدت بیمار می شود و معلول می شود و غیره. او در حال از دست دادن توانایی خود برای خواب آرام است، آرامش او از بین می رود، او از قبل نگران بدهی، تماس های بانکی و تهدید شرکت های جمع آوری است.

به طور خلاصه، ارتدکس ها از زندگی با اعتبار منع شده اند. و هنگامی که در دسترس باشد، تمام تلاش های جسمی و روحی لازم است تا به سرعت از بار بدهی خلاص شوید.

درخواست بازپرداخت بدهی های پولی
همه افراد آشنا، دوستان و اقوام دارند که گاهی مجبورند مقداری پول قرض کنند. بدهکاران اغلب بدهی های خود را فراموش می کنند، اما همچنان می خواهند پول خود را پس بگیرند.

درخواست بازپرداخت بدهی به تحقق این آرزو کمک می کند. بازپرداخت پول قرض شده با کمک الهی یا جادویی دشوار نیست.

دعا نوعی ارتباط بین بهشت ​​و مردم است، در حالی که توطئه جادویی تأثیر مستقیم بر ذهن و اراده انسان می‌دانند. البته برخورد با بدهکاران از طریق توطئه مؤثرتر است، اما این می تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد.

نصرت الهی نیاز به ثواب ندارد، اما همیشه آن را پایین نمی آورد.

مسیحیان ارتدکس تشویق می شوند که اغلب دعا کنند و از خداوند برای لحظات زندگی خود تشکر کنند. همچنین درخواست قوی ترین کمک ممکن در امور مختلف از جمله بازپرداخت بدهی مالی جایز است. برای اینکه بدهکار بتواند پول را برگرداند، باید از حمایت خداوند استفاده کرد، زیرا نعمت الهی در چنین امری در نتیجه آن تأثیر مثبت دارد.

چگونه نصرت الهی را دریافت کنیم؟

برای خواندن نماز نیازی به دانستن قوانین خاصی نیست. بهتر است در مکان های عبادت با خداوند ارتباط برقرار کنید، یعنی در معبد یا در خانه نزدیک گوشه "قرمز"، جایی که مرسوم است نمادها، شمع ها و لامپ ها را نمایش دهید. هر دعا با صلیب سه گانه و تعظیم شروع می شود و همان اعمال با ارتباط با بهشت ​​خاتمه می یابد. در انتهای متن کلمه "آمین" یکی سه بار تلفظ می شود!

نیازی به تلفظ متن موجود نیست، افکار و درخواست ها را می توان با کلمات خود بیان کرد. مهم است که آنها به وضوح ماهیت مشکل و کمک درخواست شده را منعکس کنند. بلند گفتن و نجوا کردن جایز است، چون برای نماز مناسب است. متن در مقابل نماد خوانده می شود و شمع ها روشن می شوند، نیازی به زانو زدن نیست. در مورد توطئه بازگشت جادویی، مراسم طبق دستورالعمل های موجود و در حالت متمرکز انجام می شود.

به خدا بازگرد تا پول برگردد

مردم از آداب و رسوم فراوان بازگرداندن پول و دعای ارتدکس خطاب به عیسی مسیح یا شهید مقدس جان جنگجو مطلع هستند. هنگام تلفظ متنی که به بازگرداندن پول کمک می کند، باید در حالی که نام بدهکار را جایگزین می کند، به خداوند یا قدیس مراجعه کرد.

محبوب ترین مراسم جادویی برای بازپرداخت پول، توطئه از طریق عکاسی و نان شور است. در مورد اول، شما نیاز به عکس یک شمع یا یک بدهکار دارید. برگزاری مراسم در هر زمانی مجاز است، تنها نکته این است که مراسم نباید عوامل جانبی و حواس پرتی داشته باشد.

این مراسم به تنهایی انجام می شود. عکس روی میز قرار می گیرد، شمعی در نزدیکی آن می سوزد. موم مذاب روی تصویر بدهکار، نیمی از قبض ضمیمه شده، بدون پوشاندن صورت اعمال می شود. اسکناس با چند قطره موم پوشانده شده و تصویر برعکس شده است. مراحل در پشت تکرار می شود. ساندویچ به دست آمده در دست گرفته می شود و شروع به صحبت می کند.

نان مرزه به مردم یادآوری می کند که پول را برگردانند. نان تمام شده را طوری نمک می زنند که خوردن آن غیرممکن است. پختن به خانه یک بدهکار سهل انگار پرتاب می شود، در حالی که کسی که می خواهد پول را برگرداند، کلمات توطئه را بیان می کند.

این روش به فرد کمک می کند تا از شر بدهی خلاص شود و پول قرض گرفته شده را بازپرداخت کند.

من مشتاقانه منتظر نتیجه هستم

سخت ترین کار بعد از انجام یک مراسم یا ارتباط با خداوند متعال، انتظار بازپرداخت بدهی است. اگر بدهی ها بلافاصله بازپرداخت می شد، مقامات بالاتر با متقاضی همبستگی می کردند. درخواست بازپرداخت نمی تواند فرد را مجبور کند که بلافاصله از بدهی خارج شود. خداوند وجدان شخص را لمس می کند، به او یادآوری می کند - به چه کسی و چه چیزی مدیون است. یک فرد صادق و وظیفه شناس پس از چنین یادآوری سعی می کند پول قرض گرفته شده را پس دهد. این توطئه می تواند بازپرداخت زودهنگام بدهی را از طریق مداخله جادویی ترتیب دهد.

اما توطئه و دعا را اشتباه نگیرید: اولی بر اراده شخص تأثیر می گذارد ، دومی بر روح او تأثیر می گذارد. و شما می توانید برای استفاده از قدرت های جادویی انتقام بگیرید، در حالی که دعای خالصانه و روشنی که هدفش سرکوب اراده نباشد مجازات نخواهد شد.

انواع دیگر دعا برای پول:
درخواست بازپرداخت: نظرات
نظرات - 10،
دعا به افرادی که از زندگی ناامید هستند کمک می کند. شما باید به آن ایمان داشته باشید، باید به خدا ایمان داشته باشید. من یک کارآفرین کاملا موفق هستم، هر بار که معامله ای انجام می دهم از خود می خواهم که خداوند متعال در این امر به من کمک کند. یک بار یکی از آشنایان مبلغ زیادی از من قرض کرد و قول داد که یک ماه دیگر آن را پس بدهد. اما او به آنچه می خواست نرسید و پول از دست رفت. من نخواستم که آنها را برگرداند، فقط دعا کردم که خدای تعالی به قیام او کمک کند و او قرض را ادا کرد. در کمتر از شش ماه، او کل مبلغ را پس داد و این مبلغ بسیار زیاد بود. این قدرت دعاست!

درخواست بازپرداخت بدهی باز نمی شود چه باید کرد و من هم نام بدهکار هستم چگونه بخوانم؟

عصر بخیر به من بگو چگونه می توانی پولی را که به خاطر یک خرده گرفتی و از دست دادی پس بگیری، ما با یک بچه بی خانمان ماندیم

میخواستم بدونم دعا رو درست خوندم؟ من به دنبال یک درخواست قوی برای بازپرداخت بدهی هستم. لطفا کمک کنید😢😢😢😢

سلام لطفا یک درخواست قوی برای بازپرداخت بدهی بنویسید. ممنون 🙏

سلام، لطفا یک درخواست بازپرداخت، ترجمه شده به کلاهبرداران بنویسید. متشکرم.

از خدا بخواهید ساعت سه بامداد آب بنوشد. خداوند همه چیز را می دهد. نمازی را بخوانید. با دل پاک بخواهید. کارهای خیر زیادی انجام دهید.

نمادها و دعاهای ارتدکس
سایت اطلاعاتی در مورد نمادها، دعاها، سنت های ارتدکس.

درخواست بازپرداخت بدهی تا پول بدهند و وام بدهند
"خدایا نجاتم بده!" از اینکه از سایت ما دیدن کردید، سپاسگذاریم. هر روز قبل از تحقیق در درخواست های گروه Vkontakte ما مشترک شوید. همچنین از صفحه Odnoklassnik ما دیدن کنید و هر روز دعای او را برای Odnoklassnik سفارش دهید. "خدا تو را حفظ کند!".

جامعه ما نه تنها برای ویژگی های انسانی، بلکه برای وضعیت مالی نیز ارزش قائل است. پول جایگاه مهمی در زندگی یک فرد مدرن دارد. در نتیجه، مردم اغلب درگیر اختلافات مالی می شوند. و گاهی اوقات مشکل از مسائل مالی است. اما هر چه باشد، روی آوردن به مقدسات می تواند امید به حل چنین مشکلاتی را تقویت کند.

چه سوالات مالی بیشتر در مورد تعطیلات پرسیده می شود؟

بازپرداخت بدهی
اخذ وام از بانک
رفع بدهی.
اما در هر مورد نیاز به دعای خاصی دارید. ما در مورد هر یک از آنها به شما خواهیم گفت و شما آنچه را که برای شما مناسب است انتخاب می کنید.

درخواست بازپرداخت بدهی
اینطور نیست که از انسان حداقل یک بار در زندگی اش خواسته نشود که پول قرض کند. آیا می توان مثلاً از اقوام، دوستان یا فقط آشنایان خوب خودداری کرد؟ البته در صورت امکان بهتر است از چنین درخواست هایی خودداری کنید، اما اگر باز هم غیرممکن است، باید وام بگیرید و سپس منتظر بمانید و امیدوار باشید که پول برگردانده شود.

و اغلب اتفاق می افتد که شخصی که شما بسیار مطمئن بودید، "بازگشتن" را بسیار دشوار می یابد. در چنین شرایطی، بدون کمک نیروهای بالاتر امکان پذیر نیست. اگر نمی خواهید پول خود را با روش های وحشیانه - باج گیری، تهدید، عریضه، آزار و شکنجه بردارید، به مقدسات مراجعه کنید.

اما همیشه سعی کنید این حکمت عامیانه را در زندگی به خاطر بسپارید:

اگر می خواهید با شخصی (چه دوست، برادر، خواستگار) دعوا کنید، به او پول قرض دهید.

اگر بدهکار شما از شما پنهان است، درخواست مفیدی برای بازپرداخت بدهی است. برای بازپرداخت بدهی به عیسی مسیح و یحیی جنگجو نیاز است. البته توصیه می شود از معبد دیدن کنید، اما اگر این فرصت را ندارید، هر روز مراسم دعا را در خانه بخوانید.

لازمه اصلی پرداخت قرض هنگام خواندن دعا، اخلاص و ایمان شما به قدرت نماز است.

«پروردگارا، از تو می خواهم که RB (نام بدهکار) را به راه درست هدایت کنی. او را تشویق کنید تا بدهی من را بپردازد. به او بگویید که نمی توانید با افرادی که سال ها با آنها دوست هستید رفتار کنید. پروردگارا، تو همه چیز را می دانی و می بینی. طبق اعمالش به او بده. و به ما کمک کنید پول خود را پس بگیریم. جان گناهکار من را نجات ده و نجات بده. به نام پدر و پسر و روح القدس. آمین!"

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی