یوبیس

خداوند، خدای بزرگ، پادشاه بدون آغاز، برای دریافت، خداوند، فرشته او میکائیل برای کمک به بندگانش (نام). فرشته فرشته از ما در برابر همه دشمنان اعم از مرئی و نامرئی محافظت کن. ای سرور من، فرشته بزرگ مایکل! همه شیاطین را نابود کن، همه دشمنانت را از جنگ با من منع کن، و آنها را مانند گوسفندان قرار ده، و دلهای بدشان را نازل کن، و آنها را مانند خاک در برابر باد بشکن. ای سرور من، فرشته بزرگ مایکل! اولین شاهزاده شش بال و فرمانروای نیروهای آسمانی - کروبیان و سرافیم ها، یاور ما در همه غم ها، مشکلات، غم ها، در بیابان و در دریا، پناهگاهی آرام باشید. ای سرور من، فرشته بزرگ مایکل! ما را از تمام سحر و جادوی شیطان نجات بده وقتی که ما گناهکاران را می شنوی که با تو دعا می کنیم و نام مقدست را می خوانیم. بشتابید تا به ما کمک کنید و بر همه کسانی که با قدرت صلیب شکوهمند و حیات بخش خداوند در برابر ما ایستاده اند غلبه کنید.

ای سرور من، فرشته بزرگ مایکل! به ما گناهکاران (نام) کمک کنید تا ما را از بزدلی، سیل، آتش، شمشیر و مرگ بیهوده، شر بزرگ، دشمن چاپلوس، طوفان کفرآمیز نجات دهیم، ما را از شر برای همیشه، اکنون و برای همیشه و برای همیشه و همیشه نجات دهید. آمین فرشته خدای مقدس با شمشیر برق آسا روح شیطانی را که مرا وسوسه می کند و عذابم می دهد را از خود دور می کند. آمین

در آغاز آخرین روز دعای والدین اپتینا برای محافظت
پروردگارا، به من آرامش بده تا با تمام آنچه این روز به من می دهد ملاقات کنم. پروردگارا، به من اجازه بده تا کاملاً تسلیم اراده مقدس تو باشم. پروردگارا، مرا در هر ساعت از این روز هدایت و حمایت کن. پروردگارا، اراده خود را برای من و اطرافیانم به من نشان بده. پروردگارا، هر خبری که در طول روز دریافت می کنم، به من اجازه بده که آنها را با روحیه ای آرام و اعتقاد راسخ دریافت کنم که همه چیز اراده مقدس توست. پروردگارا ای بزرگ و مهربان، در تمام اعمال و گفتارم افکار و احساساتم را هدایت می کنم، در تمام شرایط پیش بینی نشده، فراموش نکن که همه چیز از جانب تو فرستاده شده است. پروردگارا، به من اجازه بده که با هر یک از همسایگانم عاقلانه رفتار کنم، بدون اینکه کسی را مزاحم یا شرمنده کنم. پروردگارا، به من قدرتی عطا کن تا خستگی آن روز و تمام حوادثی را که در آن رخ خواهد داد تحمل کنم. اراده مرا هدایت کن و به من بیاموز که بدون ریا دعا کنم و همه را دوست بدارم. هایمن.

دعای حفاظت از رهبر
خداوندا، ای مهربان و مهربان، همه را به رحمت و صدقه خود محفوظ بدار، از تو می خواهم که به مادر خدا و همه اولیای الهی عنایت داشته باشی و من گناهکار و مردمی را که به من سپرده شده اند از مرگ و بدبختی ناگهانی نجات دهی. ، و به مجروح کمک کند تا هرکس را مطابق نیازش تحویل دهد. خدا بیامرز! مرا از روح پلید غفلت، نیروی ناپاک مستی که باعث بدبختی و مرگ ناگهانی بدون توبه می شود، نجات ده. پروردگارا، با وجدانی آسوده مرا رهایی بخش، و تا سن بلوغ زندگی کن، بدون اینکه بار مردمی که در اثر غفلت من کشته و معلول شده اند، زنده شوی، و نام مقدس تو اکنون و همیشه و همیشه و همیشه جاودان باد. آمین

حرز نماز محافظ
(پارچه را در جیب داخلی حمل کنید یا روی دستمال بدوزید)

"من دوست دارم و معتقدم. من به خدا اعتماد دارم، من به همه محافظت ها اعتماد دارم!"

مزمور 90. دعای قوی برای محافظت در برابر خطر
در زندگی با یاری حق تعالی، بهشت ​​در خون خداست. خداوند گفته است ای خدای من تو نگهبان و پناه من هستی و من بر او توکل دارم. گویا تو را از تور صیاد و از کلام سرکش رهایی می بخشد، بر اسپری او سایه می افکند و تو زیر بال هایش توکل می کنی: حقیقت او سلاح توست. از ترس شب، از تیری که در روزها می پرد، از چیزی در تاریکی گذر، از پلیدی و از دیو ظهر نترس. هزار نفر از زمین تو فرو خواهند افتاد و تاریکی در دست راست تو خواهد بود، اما بر تو نخواهد رسید؛ چشمانت را ببین و پاداش گناهکاران را بنگر. زیرا تو ای خداوند، امید من هستی، والاترین پناه توست. بدی بر تو نخواهد آمد و زخمی بر بدنت نخواهد آمد، چنانکه فرشته او به تو دستور داده است: تو را در تمام راههایت نجات بده. آنها تو را در دستان خود خواهند گرفت، اما نه اگر به صخره ای برخورد کنی، روی آسپ و ریحان قدم بگذاری و از شیر و مار عبور کنی. زیرا که بر من توکل کرده‌ام و نجات خواهم داد و می‌پوشانم و همانطور که نام خود را می‌دانم. او به سوی من فریاد خواهد زد و من او را خواهم شنید.

همچنین ببینید: محافظت و تمیز کردن خانه خود در برابر منفی ها در اینجا

"شمعدانی به عنوان یک طلسم خانگی و خواص درمانی آن"

"فرمول جهانی شادی یا چگونگی بهبود روابط با دیگران"

"خوشبختانه با دستان خودت طلسم شدی"

در Hit-Plus.ru بسیاری از داستان های زندگی و داستان های موفقیت افراد مشهور و همچنین نقل قول های ستاره ها و قوانین زندگی، حقایق و عکس های جالب و مطالب جالب مربوط به زندگی آنها را خواهید دید. علاوه بر این، انواع بازی های آنلاین، کتاب رویای الکترونیکی، پیش بینی های روزانه آنلاین، تست ها، طالع بینی، علائم عامیانه، معانی نام ها، جذب پول و ثروت، مواد روانشناختی و موارد دیگر را خواهید یافت. .

تمامی اطلاعات و فایل های موجود در این سایت می باشد

فقط برای مقاصد اطلاعاتی است.

دعاهای قوی ارتدکس در هر صورت
در روزهای روشن و تاریک، مردم ارتدکس به خدا متوسل می شوند تا برای شادی که پیدا می کنند تشکر کنند یا در عزاداری حمایت شوند. خداوند همه را می شنود و به هر کس مطابق نیازش پاداش می دهد. شما می توانید به زبان خود و به زبان ساده به بهشت ​​روی آورید، اما درخواستی که در دعا بیان می شود کوتاه ترین راه برای کمک بالاتر است.

اطلاعات کلی
دعا ارتباط یک فرد ارتدکس با خدا است که از طریق آن مؤمن حضور خدا، عشق و برکت او را احساس می کند.

جای تعجب نیست که دعا باعث آرامش، گرما و شادی می شود. با دعا از خداوند جواب می گیرد، اما برای شنیدن آن باید کاملاً تسلیم فرآیند ارتباط شود. وقتی انسان گناه می‌کند یا به فکر خودش نماز می‌خواند، جاذبه‌اش بر دیواری نامرئی است و به هدفش نمی‌رسد. در این صورت، باید به اعتراف بروید، عشای ربانی بگیرید، خالصانه توبه کنید.

هر چه انسان بیشتر به خدا روی آورد و او را ستایش کند برای روحش بهتر است. متأسفانه، بیشتر آنها فقط زمانی که به کمک نیاز است یا غم و اندوه اتفاق افتاده است، دعا را در حالت شوک به یاد می آورند، اما این اشتباه است. نماز برای روح لازم است، مانند غذای بدن.

دعا برای موقعیت های مختلف زندگی
بر اساس ماهیت تبدیل، دعاها عبارتند از:

حمد و ستایش مخصوص آنهاست. عبارت «جلال پدر و پسر و روح القدس» که بیشتر دعاها را به پایان می رساند، تجلیل از تثلیث مقدس است.
شکرگزاری - سپاس از خداوند
patukahetsuslik
درخواست
ستایش خداوند، مریم باکره، تثلیث مقدس ضروری است.

3 دعای اصلی وجود دارد که به بسیاری از افراد کمک کرده است. مؤمنان آنها را در هر موقعیتی می خوانند: دعای پدر ما ("پدر ما")، "مریم باکره، شاد باش" و "نماد ایمان" - برای نمازهای روزانه.

تنها چیزی که عیسی مسیح در پاسخ به دعایی برای شاگردانش گذاشت تا به آنها یاد دهد که دعا کنند. 7 دعا را گرد هم می آورد و خداوند را جلال می بخشد. انسان با گفتن "پدر ما" ایمان به خداوند را تأیید می کند ، نام او را تجلیل می کند ، از اراده او اطاعت می کند ، هدیه زندگی را می طلبد ، از گناهان توبه می کند و کسانی را که به او توهین می کنند می بخشد و از شر محافظت می کند.

آنها در مورد هر حادثه ای در زندگی می خوانند و شروع هر روی آوردن به خدا این گونه توصیه می شود. کاهنان توصیه می کنند که این دعا سه بار در روز خوانده شود. همچنین خواندن "Theotokos، باکره، شادی کن" (3 بار) و "اعتقاد" (1 بار) واجب است.

پدر ما که در آسمانی! نام تو مقدس باد و پادشاهی تو بیاید، اراده تو در زمین نیز چنانکه در آسمان است. نان امروز ما را بدهید. و قرض‌های ما را ببخش، همانطور که ما بدهکاران خود را می‌بخشیم. و ما را به وسوسه نکش، بلکه ما را از شر نجات ده.

"بانوی ما، شاد باش ..."
دعا یکی از اولین مواردی بود که در مسیحیت ظاهر شد. این کلمات از سخنان فرشته جبرئیل گرفته شده است، زمانی که او به مریم باکره مژده داد که او در حال تولد منجی است.

با این دعا، مؤمنان با درخواست و ستایش شفاعت مادر خدا شروع به روی آوردن به مادر می کنند. در هر شرایطی قابل خواندن است.

مریم باکره، مبارک است مریم، خداوند با توست، مبارک است تو در زنان، و مبارک است میوه رحم تو چنان که گویی ناجی جان ما را به دنیا آورده است.

او در دوران بارداری آسیب پذیرترین است. همه مادران باردار از ترس و تردید در مورد رشد و تولد خود رنج می برند. برای حفظ حالت طبیعی، باید این و همه دعاهای دیگر را به مادر خدا بخوانید و شمع ها را در مقابل نمادهای او قرار دهید. اگر نمی توانید به تنهایی از شر ترس خلاص شوید، برای کمک با کشیش تماس بگیرید.

"Usu Sümbol"
این متن در واقع یک دعا نیست. اصول اساسی مسیحیت را بطور مختصر و واضح خلاصه می کند. متن از زمان رسولان تغییر نکرده است. به عنوان بخشی از 12 حقیقت کلیسا. قسمت اول پدر یگانه خدا را می شناسد، دومی به هفتم، تاریخچه مختصری از پسر خدا، و هشتم از روح القدس می گوید. قسمت نهم از کلیسا صحبت می کند، دهم به معنای روش غسل تعمید، دو زندگی آخر پس از مرگ است.

با این دعا، ارتدکس ها اعتقاد خود را تأیید می کنند که خدا وجود دارد، دعاها شنیده می شود، زندگی ابدی پس از مرگ وجود دارد. متن:

من به خدای یگانه پدر، قادر مطلق، خالق آسمان و زمین، قابل مشاهده و نامرئی برای همه ایمان دارم.

و در خداوند یگانه عیسی مسیح، پسر خدا، یگانه زاده، که از پدر برای همیشه متولد شد. نور نور، خدای حقیقی خدای حقیقی، زاده شده، نه آفریده شده، برابر با پدری که همه بود.

برای ما، به نام انسان و نجات ما، او از آسمان فرود آمد و از روح القدس و مریم باکره مجسم شد و انسان شد.

پونتیوس در زمان پیلاطس مصلوب شد، رنج کشید و به خاک سپرده شد.

و روز سوم بر اساس کتاب مقدس قیام کرد.

و به آسمان بالا رفت و بر دست راست پدر نشست.

و جلال آینده، برای قضاوت زندگان و مردگان، پادشاهی او پایانی ندارد.

و در روح القدس خداوند، پیری که از پدر می آید، که با پدر و پسری که انبیا را گفته است پرستش و جلال می شود.

یکی از کلیساهای مقدس، کاتولیک و حواری.

من یک غسل تعمید را برای آمرزش گناهان اعتراف می کنم.

من مشتاقانه منتظر رستاخیز مردگان و زندگی عصر آینده هستم. آمین

دعای عیسی
برای دعا و برکت به خدا مراجعه کنید. زمانی گفته می شود که وقت نباشد یا مکان اجازه نماز طولانی را ندهد. با وجود مختصر بودن، نماز بسیار قدرتمند است. نکته اصلی این است که با روح برخورد کنید، نه مکانیکی.

در هر موقعیتی که مستلزم شفاعت خدا باشد به سوی عیسی مسیح قیام می کند.

به من به عنوان یک گناهکار رحم کن، خداوند عیسی مسیح، پسر خدا.

در یک موقعیت خطرناک
در شرایط دشوار، باید برای کمک و محافظت به خداوند مراجعه کنید. در این درخواست، سپرى در برابر همه چیزهاى منفى وجود دارد: اعمال شیطانى، افکار ناپاک، فریب، خطرات، دسیسه شیطانى و غیره. همانطور که می خوانید، مهم است که از هر کلمه آگاه باشید و باور داشته باشید که خداوند محافظت و نجات خواهد داد.

در زندگی با یاری حق تعالی، بهشت ​​در خون خداست.

خداوند گفته است ای خدای من تو نگهبان و پناه من هستی و من بر او توکل دارم.

یاکو اسباب بازی شما را از شر تور شکارچی و سخنان شورشیان نجات خواهد داد.

اسپری او تو را تحت الشعاع قرار خواهد داد و زیر بالهایش امیدوار خواهی بود، حقیقت او سلاح توست.

از ترس شبانه نترس، تیری که به سوی روزها پرواز می کند،

از چیزهایی که در تاریکی، پلیدی، و دیو ظهر هلاک می شوند.

هزار نفر از زمین تو خواهند افتاد و تاریکی در دست راست تو خواهد بود، اما به تو نخواهد رسید.

به هر دو چشم خود نگاه کن و انتقام گناهکاران را ببین.

زیرا تو ای خداوند، امید من هستی، والاترین پناه توست.

بدی بر تو نخواهد آمد و زخم تو بر تو نخواهد رسید.

همانطور که فرمان فرشته او در مورد تو است، تو را در تمام راههای خود نگهدار.

تو را در آغوش خواهند گرفت، اما نه اگر با پایت سنگی را زیر پا بگذاری،

وارد تفنگ ساچمه ای و ریحان شوید و از شیر و مار عبور کنید.

زیرا که بر من توکل کرده‌ام و نجات خواهم داد و می‌پوشانم و همانطور که نام خود را می‌دانم.

او به سوی من فریاد خواهد زد و من او را با اندوه با او خواهم شنید.

روزها او را پر خواهم کرد و نجات خود را به او نشان خواهم داد.

مهمترین چیز خانواده است. نه کار، دوست و نه ثروت مادی نمی تواند جای گرمای اجاق، مراقبت از اقوام، خنده کودکان را بگیرد. وقتی در میان اقوام آرامش است، وقتی در خانه آرامش و عشق است. آنگاه هر بدبختی بیرونی فروکش خواهد کرد.

خانواده بودن سخته افراد مختلف، شخصیت ها، دیدگاه ها در مورد زندگی و پیچیدگی زندگی روزمره اثر خود را بر جای می گذارند. برای تقویت خانواده، به دست آوردن درک متقابل و محافظت از شما در برابر تأثیرات مضر، باید دعاهای ویژه ای به خداوند و باکره بخوانید.

از خاندان آن حضرت:

بانوی خوب، خانواده من را تحت حمایت خود قرار دهید. صلح و محبت و عدم نزاع را در دل شوهرم و فرزندانمان در باب بهترین ها وارد کن. نگذار کسی از خانواده من جدا شود و جدایی سخت و مرگ زودرس و ناگهانی بدون توبه. و خانه ما و همه کسانی را که در آن زندگی می کنند از آتش، از حملات دزدان، از هر موقعیت بد، از استحکامات مختلف، و از وسواس شیطانی نجات دهید.

آری، و با هم و جدا از هم، آشکار و پنهان، نام مقدس تو را همیشه، اکنون و برای همیشه و همیشه تسبیح می‌گوییم. آمین مادر خدا، ما را نجات بده!

خوشبختی در خانواده:

پروردگارا پدر آسمانی! به نام عیسی مسیح برای خوشبختی خانواده ام دعا می کنم. در خانواده به ما عشق بورزید. به ما عطا کن تا محبتمان تقویت و چند برابر شود. به من بیاموز که شوهرت (همسرت) را با تمام وجودت دوست داشته باشم، به من بیاموز که او (او) را دوست داشته باشم همانطور که تو و پسرت عیسی مسیح مرا دوست داشتی. بگذارید بفهمم چه چیزهایی را باید از زندگیم حذف کنم و برای داشتن یک خانواده شاد چه چیزهایی را باید یاد بگیرم. مرا در رفتار و گفتارم حکمتی عطا کن تا هرگز شوهر (همسرم) را آزار و اذیت نکنم. آمین

درک این نکته مهم است که مشکلات خانوادگی را نمی توان از خانه خارج کرد. حتی والدین هم ارزش این تعهد را ندارند. در شرایط سخت، باید با جدیت دعا کنید و از خداوند کمک بخواهید. اگر مشکل به خودی خود قابل حل نیست، هر دو زن و شوهر باید به کشیش مراجعه کنند، او وضعیت را از منظر کتاب مقدس تجزیه و تحلیل می کند و در مورد چگونگی رفع آن توصیه می کند.

رفاه مادی
پول، کار، مسکن جزء مهمی از زندگی ما هستند. اگر همه چیز خوب پیش نمی رود، مشکلات در محل کار، نمی توانید یک آپارتمان بخرید یا بفروشید، پول کافی برای زندگی ندارید، فرصت پرداخت وام ندارید - باید دعا کنید تریمیفانتسکی اسپایریدون. قدیس معجزات زیادی انجام داد، در تمام زندگی خود به نیازمندان کمک کرد و به آنها پول داد تا آنچه را که نیاز داشتند بخرند. به همین دلیل است که از سنت اسپیردون برای خرید یا فروش خانه، انعقاد قرارداد موفق، افزایش دستمزد و غیره کمک می‌شود.

برای خدای بشردوست دعا کنید تا ما را به خاطر گناهانمان محکوم نکند، اما به ما لطف کند.

از ما، بندگان خدا (نام ها)، مسیح و خدا، زندگی آرام زندگی، ذهن و بدن ما را بخواهید.

ما را از تمام گرفتاری های روح و جسم، از هر پژمردگی و تهمت های شیطانی نجات ده.

ما را در عرش حق تعالی یاد کن و از خداوند بخواه که گناهان بسیار ما را ببخشد و زندگی آرام و آسوده ای به ما عطا کند اما مرگ بی شرمانه و آرام و سعادت ابدی در آینده، جلال و سپاس بی وقفه نصیب ما گردد. پدر و پسر و روح القدس اکنون و برای همیشه و تا ابدالابد. آمین

چگونه دعا کنیم؟
البته راحتتر است که در سکوت دعا کنید تا چیزی مزاحم نباشد، اما در برخی مواقع می توانید در حال حرکت به خدا متوسل شوید. مکان مهم نیست، نکته اصلی این است که آن را با درک درست انجام دهیم.

بگذارید کلمات از قلبتان عبور کنند، به خودتان گوش دهید، وقت بگذارید، با درک صحبت کنید
بهتر است یک ندای کوتاه را تلفظ کنید تا یک صدای طولانی که معنای آن مشخص نیست. در طول روز به دعاهای کوتاهی مانند «پروردگارا بیامرز» دعوت کنید. چنین عباراتی قدرت زیادی دارند.
سعی نکنید در کمیت «گرفتن» کنید: بهتر است یک دعای عجله و آگاه به هر سطر از یک دوجین دعای بی نفس و خودکار باشد.
قبل از اینکه بتوانید با خدا ارتباط برقرار کنید، باید مدتی در سکوت و تنهایی باشید تا احساساتی که در تمرکز اختلال ایجاد می کنند از بین بروند.
ایستاده یا زانو زده نماز بخوانید. وقتی مریض هستید یا در راه هستید می توانید بنشینید یا دراز بکشید
شما باید از خداوند نه تنها در مورد خود و نیازهای خود، بلکه در مورد بستگان خود نیز بپرسید: خانواده، والدین، دوستان. مخصوصاً وقتی دور هستند یا در مورد آنها مضطرب هستند. ذکر استغفار از دشمنان مفید است
نیازی به پوشیدن خشم، حسادت به همسایگان، نه تهمت زدن - نیازی به گناه نیست. زیرا بین انسان و خدا دیواری از گناه وجود دارد و هر چه گناهان بیشتر باشد بالاتر است. تنها با توبه خالصانه می توان بر آن غلبه کرد.
تعداد کمی از مردم می توانند کتاب مقدس را به تنهایی درک کنند و قسمت های مناسب را از آن انتخاب کنند. بنابراین، می توانید کتاب های دعا را از فروشگاه های کلیسا خریداری کنید که حاوی متن های دعا هستند. عنوان معمولاً زمان خواندن متن را نشان می دهد. مجموعه های موضوعی وجود دارد: برای زنان باردار، خانواده، سلامت و غیره. اگر معنای دعا مشخص نیست، باید به کلیسا بروید. روحانیون خوشحال هستند که به خطوط نامفهوم توضیح می دهند، در مورد نحوه رفتار در شرایط دشوار زندگی مشاوره می دهند.

هنگامی که روی آوردن به خداوند از دل می آید، پاسخ دیری نخواهد آمد. احساس اصلی در دعا لمس خداست. پیوسته دعا کنید و شنیده می شوید.

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی