یوبیس

هر مسیحی این نوع دعا را نمی داند. این قابل درک است

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۳۴ ب.ظ

هر مسیحی این نوع دعا را نمی داند. این قابل درک است: این حق مسلمین است. هر مسلمانی که به اسلام گرویده است صرفاً موظف است بداند که چیست و اساساً همه آن را درک کند. در مورد آن صحبت کنید و در مورد آن صحبت کنید.
دعا چیست؟
نماز - عبادت پنج بار خداوند است. به عبارت دیگر، نمازهای یومیه مسلمانان پنج بار در روز واجب است. سالاد رکن دوم اسلام است. اعتقاد بر این است که این گونه است که یک مسلمان به خود خدا نزدیکتر می شود. این یک نیاز اساسی اسلام است که باید توسط یک مسلمان کاملاً رعایت شود.
چه دعایی
مثل نماز؟
همانطور که در بالا ذکر شد، هر مسلمانی باید این دعا را بداند: و زن و شوهر موظفند در 7 سالگی به فرزندان خود نماز بیاموزند. پس قبل و بعد از نماز چه چیزهایی باید بدانید؟
مسلمان باید مات باشد.
بعد از نماز
برای دانستن وقت دقیق نمازتان.
دانش استاد عالی برای اجرای مراسم.
یک مسلمان باید هر وسیله ای داشته باشد که به او امکان حرکت در اطراف مناظر را بدهد. این لازم است تا به درستی صورت خود را سنگ سیاه واقع در مکه قرار دهید.
مهم ترین شرطی که در این آیین انجام می شود غسل است. تنها پس از آن است که مسلمانان حق ادامه نماز را دارند.
ما باید برای لباس تمیز دعا کنیم. خانم‌ها باید تمام قسمت‌های بدن را به جز دست‌ها و صورت بپوشانند.
در هنگام نماز، باید بازوهای خود را بالا بیاورید، زانوها را خم کنید. دست ها هم سطح گوش ها هستند.
درخواست برجسته شده برای متن مربوطه.
بعد از نماز باید حصیر را بغلتانید و به کار خود ادامه دهید.
مهم! خیلی مسلمان نباید این واقعیت را فراموش کند که باید دقیقاً پنج نماز در طول روز در ساعت معینی که برای هر نماز اختصاص داده شده است بخواند. تنها در این صورت است که می توان تعهد به انجام تحقق خداوند را در نظر گرت.
دعای اکید
دعا چیست؟ توسل اجباری به خداوند در زمان مشخصی است. به همین دلیل است که انجام این مراسم همیشه و بدون توجه به شرایطی که مسلمان در آن حضور دارد، لازم است. چه در مغازه و چه در فرودگاه و چه در خیابان. گاهی اوقات اتفاق می افتد که جاده ها و بزرگراه ها با تعداد نامحدودی از مؤمنان که در وقت مناسب نماز می خوانند همپوشانی دارند. برای مردم کلیساهای دیگر بسیار ناخوشایند است: آنها فقط نمی توانند کار کنند. آنها انتخاب مسیرهای انحرافی دارند.
ان نماز
چرا باید پنج مرتبه نماز خوانده شود؟
این که از عبادت سفارشی وقت می گرفتند شامل پنج قسمت از روز مسلمانان بود: سحر، ظهر، وقت بعد از ظهر با پایان (عصر) و شب.

به طور کلی، اگر با جزئیات در این موضوع غوطه ور شوید، خواهید دید که دقیقاً چگونه همه مسلمانان مناسک و مناسک خود را انجام می دهند. به همین دلیل است که هم زن و هم مرد و کودک 7 ساله باید این گونه نمازها را بدانند و آن را با دقت هر چه تمام انجام دهند تا خداوند متعال را خشمگین نکنند.

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی