یوبیس

این دعاها خطاب به سه قدیس است که قبلاً توانایی خود را در انجام معجزه نشان داده اند. وقتی در دعای خود صادق باشید و از آرزوی بدی برای دیگران دست بردارید، دعای شما مستجاب می شود و فراوانی جزء لاینفک زندگی شما خواهد شد. این سه دعا کمک کننده موثری هستند و شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. نکته اصلی این است که انتخاب شما بر عهده قدیس است که با او قوی ترین ارتباط را احساس می کنید. و برای انتخاب درست، در بخش مذهبی ما در مورد مقدسین ما بیشتر بخوانید.همه می دانند که Matronushka به همه کسانی که برای پرستش او می آیند کمک می کند. اما نیازی به رفتن به مسکو نیست، کافی است یک نماد کوچک برای خانه بخرید و در مقابل یک شمع روشن دعا بخوانید.
مامان، مامان، من با تمام وجودم به تو اعتماد دارم. تو کسی هستی که به نیازمندان کمک می کنی و از فقرا دفاع می کنی. برای من رفاه و فراوانی در خانه بفرست، اما مرا از طمع و همه گناهان نجات ده. کمک و پول فراوان می خواهم که غم و فقر در زندگی ام نباشد. آمین آمین آمینالبته مراسمی که توسط یک تمرین‌کننده ماهر در زمینه جادو انجام می‌شود که شامل طلسم فرمول خاصی است که توطئه است، مؤثرتر از مراسمی است که به طور مستقل انجام می‌شود.
با این حال، پیدا کردن یک شعبده باز خوب و تصادفا با یک شارلاتان بسیار دشوار است و همه نمی توانند این خدمات را بپردازند. این بدان معنی است که ما باید به طور مستقل توطئه ها و آداب و رسوم قوی ثروت را مطالعه کنیم، که بعداً می توانیم از بین آنها یکی را انتخاب کنیم که برای بهبود کیفیت زندگی ما مناسب است.
راه های جذب سریع پول را می توان به توطئه ها، طلسم ها، مراسم، آیین ها تقسیم کرد. این انواع اغلب برای افزایش اثر و نزدیک شدن به نتیجه ترکیب می شوند. همه آنها به عنوان روش های جادوی سفید طبقه بندی می شوند زیرا به افراد دیگر آسیب نمی رسانند.لازم به توضیح است که مفهوم دعا با توطئه متفاوت است. دعا توسلی صادقانه به خداوند یا قدیسان است. توطئه - جلوه ای از بت پرستی، روشی عامیانه برای تفسیر پدیده های غیرقابل توضیح.

دعاهای به اصطلاح استفاده شده در سوگند بخشی از متون کلیسا نیستند. آنها از کلماتی تشکیل شده اند که در طول قرن ها به دلیل فراوانی تکرار معنای دعا را پیدا کرده اند.

خواندن محبوب ترین دعاها قبل یا در پایان مراسم چیزی نیست جز راهی برای وزن دادن به آیین های جاری و تلاش برای نشان دادن اینکه کلیسا توطئه را می پذیرد. اما این دور از واقعیت است.

روحانیون می گویند که توطئه گناهی است که باید در اعتراف از آن صحبت کرد.

بنابراین، این شما هستید که تصمیم می گیرید با روی آوردن به طلسم یا پذیرفتن سرنوشت خود گناه را بر روح خود حمل کنید.

چگونه پشتیبانی فورچون را دریافت کنیم
شما می توانید به سرعت به روش های مختلف ثروتمند شوید: ازدواج ساختگی، برنده شدن در قرعه کشی با یک میلیون، ارث بردن از یک عموی خارج از کشور، پیدا کردن یک چمدان پر از پول در خیابان ... هر روش فرض می کند که یک الیگارشی بالقوه مقدار مشخصی از شانس، که به معنی .

برای اینکه خانم شانس برای شما کار کند، باید او را جذب کنید:

باور کنید که لایق این هستید که یک فرد ثروتمند به حساب بیایید. برای انجام این کار، هر روز صبح جلوی آینه یک تمرین ورزشی انجام دهید: «من آدم شادی هستم؛ پول مرا دوست دارد؛ من به راحتی به آنچه می‌خواهم می‌رسم؛ کیف پولم همیشه پر از صورت‌حساب‌های بزرگ است؛ هرچه پول بیشتری خرج کنم، درآمد من سریعتر رشد می کند
آرزوهای خود را تجسم کنید: برای خریدهای بزرگ برنامه ای ایجاد یا ایجاد کنید که ابتدا پس از دریافت مقدار مشخصی پول انجام می دهید. از آرزوی زیاد نترسید، انرژی افکار می تواند هجوم سرمایه ای را به روی شما باز کند که تاکنون برای شما غیرقابل دسترس به نظر می رسد.
از بی پولی، دستمزد کم، کمبود پول برای خرید ضروری ترین چیزها شکایت نکنید - همه موارد فوق می توانند علیه شما عمل کنند، زیرا با منفی بودن خود دسترسی به انرژی مادی از خارج را مسدود می کنید.
خدا را به خاطر نعمت هایی که به شما داده سپاسگزار باشید.
قوانین برای ثروتمندان بالقوه
اگر آمادگی درونی برای دریافت ثروت را احساس می کنید، با پیروی از قوانین و دستورالعمل های مربوط به مراسم مقدس به خواندن داستان ادامه دهید.

توطئه قوی ثروت را نمی توان برای سرگرمی ساخت. بهتر است افرادی که به کار جادو اعتقادی ندارند از انجام مراسم خودداری کنند.
هنگام انجام مراسم تنها باشید. نخندید، حواس پرت نشوید، تا جایی که ممکن است روی نتیجه تمرکز کنید.
مراسم را مخفیانه برای همه انجام دهید، برنامه ها را به اشتراک نگذارید، حتی پس از حصول نتیجه، کسی را به جزئیات کاری که انجام شده اختصاص ندهید.
صفات مورد نیاز برای توطئه را آماده کنید، اگر چیزی بدست نیاوردید، مراسم دیگری را انتخاب کنید.
کلمات توطئه را غنی نکنید: متن را همانطور که هست بخوانید. می توانید آن را حفظ کنید.
پس از توطئه، مطمئن شوید که با یکی از گزینه های زیر از خود در برابر اثرات نیروهای تاریک محافظت کنید:
یک تکه مو را قطع کنید و با شمع بسوزانید.
در فصل زمستان برفی: تمام ادرار را بعد از مراسم در ظرفی جمع کنید و پشت خانه خود بیندازید.
خون شما محافظت مضاعفی را ارائه می دهد: قبل از توطئه، به نزدیک ترین درب به آستان خود بروید و صندوق عقب را با دستان خود بگیرید، سپس یک سوزن فولادی بردارید و دست چپ خود (حلقه) را در انگشت خود فرو کنید تا زمانی که خونریزی کند. هفت قطره خون را زیر درخت فشار دهید.
بعد از انجام عملیات جادویی حتما سه بار بگویید «پدر ما».
در روزهای حرام توطئه نکنید: هفته (یکشنبه)، روزه، جشن دوازدهم، عید پاک، روز نام شما، روزهای ذکر مقدسین.
توطئه ثروت و خوشبختی را در ماه های جوان و در حال رشد بخوانید (مگر اینکه دستورات آیین انتخابی غیر از این باشد).
اگر در طول مراسم چیزی شما را آزار داد (متن ناپدید شد، شمع ها خاموش شدند، شخصی وارد شد)، مراسم مقدس را پایان دهید و بیش از یک هفته آن را از سر ندهید.
ده طلسم محبوب برای ثروت و خوشبختی
بنابراین در اینجا 10 بهترین مراسم برای جذب پول آورده شده است.

توطئه 1. پول آسان. یک نخ ابریشمی بلند قرمز روشن بردارید و پس از عبور از موم نخ، آن را به سوزن جدیدی که مخصوص مراسم خریداری شده است، پیچ کنید. سپس باید پیراهن خود را وارونه قرار دهید و روی تخت دراز بکشید. نخ و سوزن باید در سر باشد. وقتی قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار شدید، سوزن را به سمت چپ خود بگیرید و اولین متن توطئه را با صلیب راست سه بار تلفظ کنید.
خداوند عیسی مسیح، پسر خدا، به من رحم کن. آمین دعای من ضعیف است، اما گناهانم زیاد و قوی است. گناه بر من حکومت می کند و ضعف هایم مرا گیج می کند. شما ثروتمند و خوب، بخشنده و بخشنده هستید. خداوندا، نه بر حسب گناهانم، بلکه برحسب ثروت و رحمت وصف ناپذیرت به من عطا کن. آمین

سپس شروع به دوخت لبه های پیراهن (بدون درآوردن آن) با عبارت:

نخ برای سوزن، پول برای من. نخ با سوزن، پول بیاور. نخ برای سوزن، سوزن به نخ و پول برای من. همانطور که نخ روی سوزن کشیده می شود، از سوزن جدا نمی شود، بنابراین پول به دنبال من کشیده می شد، آنها از من عبور نکردند. من خیاطی نمی کنم، پول می دوزم. مس، نقره، طلا، کاغذ برای خریدن، فروختن، دادن، دادن به دیگری، به لطف خدا. آمین آمین آمین

باید نخ کافی برای ایجاد 12 گره باقی بماند. پس از اصلاح و گره زدن، کاموا را ببرید. سوزن نخ باقی مانده باید در یک بیابان متروک دفن شود یا در حوضه رودخانه پرتاب شود.

توطئه 2. برای رفاه و سعادت خانواده. تقریباً چندین روز متوالی، ترجیحاً قبل از رفتن به رختخواب توسط قبیله خوانده می شود. هیچ منبع اضافی در اینجا ارائه نشده است، نکته اصلی این است که تمام انرژی را در یک متن خوانا سرمایه گذاری کنید.
در شهر اورشلیم، در کلیسای کلیسای جامع، روی تخت در مسیح، پشت درهای سلطنتی، پشت دیوارهای خدا، مادر مادر مهربان خدا ایستاده بود و به درگاه خدا دعا می کرد و همه چیز را طلب می کرد. جهان غسل تعمید ای میزبان، سلامتی جسمی و رستگاری روحی و زندگی آرام و حاصلخیزی زمین و هوای خوب و برکت از بالا را بر همه کارهای نیک و تلاش ما از ما بخواهید. اوه، ملکه کامل! دست خود را به سوی خدا دراز کنید، شما تصویر عیسی مسیح، پسر خدا را به دوش کشیده اید، و از او بخواهید که ما را از هر بدی نجات دهد. بر ما رحمت بیاور و مریضان را تسلی بده، عزاداران را عزادار کن و ما را یاری کن تا به پایان این زندگی زمینی برسیم. او با پدرش بدون آغاز، و تمام جلال، افتخار و پرستش از آن روح القدس است، اکنون و برای همیشه و همیشه و همیشه. آمین

ماه ملکه، تو نقره ای، طلایی، رشد کن و رشد کن.

پس پول من را از نور آن تغذیه کنید تا رشد کند و رشد کند.

از مهتاب پول می نوشند، ساعت به ساعت رشد می کنند، نیرو می گیرند و خانه ام را تا لبه پر می کنند.

سپس پول را بگذارید تا چندین ساعت آنجا دراز بکشد. برای این مدت بهتر است از اتاق خارج شوید تا پول تشریفات چشم را جلب نکند. سپس پول را در کیف خود قرار دهید و تا یک ماه کامل آینده آن را خرج نکنید. حتی توطئه های خاصی برای کیف پول وجود دارد. وقتی ماه می گذرد و پول مسحور را خرج می کنید، دوباره مراسم را انجام دهید. به این ترتیب شما یک جریان نقدی ثابت را تضمین می کنید.

توطئه 5. ثروت را به خانه جذب می کند. یک تکه پشم یا خز طبیعی، پوست خرگوش را در مقابل خود قرار دهید. اکنون می توانید شروع به خواندن کلمات توطئه کنید.
گوسفند-گوسفند، دور دنیا قدم زد، اما کت پوشید. این کت بسیار پربار و گرم است، به خانه من آمد، برای من پول و گرما آورد. پس خانه ام را از نقره و طلا و دیگر ثروت ها پر کن! باشد که خانه من غنی و پر باشد، به نفع همه باشد، تا همه شگفت زده شوند. مواظب باش، کلمات من، قوی و شکل دهنده!

سپس مواد طلسم شده را پنهان کنید تا شناسایی آن غیرممکن باشد. این آیین را می توان هر سال تکرار کرد.

توطئه 6. اگر "دیروز" به پول نیاز دارید، می توانید از یک روش قوی برای جذب ثروت در اسرع وقت استفاده کنید (برای استفاده مکرر منع مصرف دارد) یک دوجین سکه (هم ارزش)، چند شمع سبز، یک کاسه یا کاسه و مقدار کمی آب مقدس. هر دو شمع را با یک چراغ قوه یا یک چوب بین آنها روشن کنید. متن را با ریختن آب مقدس در یک کاسه بگویید.
بگذار جیب ها پر شود، مال به خانه بیاید، به زودی مثل این جام پر از آب می کنم.

سپس سکه ها را یکی یکی داخل آب بیندازید و هر خط از متن را بیان کنید. پس از اتمام، همه چیز را بگذارید تا شمع ها کاملاً بسوزند.

من ثروت می خواهم

تبریک می گویم

من نقره میخوام

من فراوانی می خواهم

برایت آرزوی تندرستی دارم

من تو زندگیم پول میخوام

من همه چیز را می خواهم و تمام!

عیسی مسیح، حمایت و امید، مریم باکره ابدی، حمایت از عیسی،

آنها در آسمان راه می رفتند، کیف پول حمل می کردند، کیسه ها باز می شدند، پول می افتاد.

من یک بنده خدا هستم (نام) (غلام) ، من به سمت شمال راه افتادم ، پول جمع کردم ، به خانه آوردم ،

شمع روشن کرد و به او داد. شمع، بسوز، پول، به خانه بیا!

همیشه و همیشه! آمین

پس از سوزاندن شمع ها، موم باقی مانده را به شکل توپ درآورید تا خنک شود، آن را در کیف پول قرار دهید (می توانید آن را کمی صاف کنید). منتظر یک نتیجه سریع نباشید، باید از نظر ذهنی برای تغییرات اساسی در زندگی خود آماده باشید.

توطئه 8. درباره فقر. برای مراسم، به دنبال شاخ گاو یا استخوان پای عقبی باشید، می توانید آن را بگیرید. همچنین برای گوشت استخوانی که در فروشگاه خریداری می شود مناسب است، اما ابتدا باید تمیز شود. بگذار شاعر تمام روز در آب خیس بخورد. صبح آب آن را خالی کنید و بگذارید استخوان زیر آفتاب خشک شود. متن زیر از روی شاخ یا استخوان خشک شده خوانده می شود.
من بیرون می روم، مبارک، می روم، از خودم فراتر می روم، هفت فرشته، هفت فرشته، هفت قدیس، هفت نفر از حامیانم به دیدار من می آیند. "فرشتگان فرشتگان، مقدسین حامی، کجا بودید، چه دیدید؟" «در کوه‌های مقدس بودیم، گاو سفیدی را دیدیم، آن گاو سفید از میان کوه‌ها می‌دوید، بدبختی و فقر را به آن سوی دریا می‌برد. او در سراسر دریا دوید، سنگ سفید آلاتیر در آنجا ایستاده است. او این بدبختی-فقر را روی صخره آلاتیر انداخت، با شاخ هایش شروع به زیر پا گذاشتن آن کرد و با پاهایش زیر پا گذاشت. دروازه را زد، لگدمال کرد و انداخت روی بستر دریا، روی شن های زرد، جایی که باد نمی وزد، خورشید گرم نمی شود، باران نمی بارد. دراز بکش ای فقر بدبخت دیروز و فردا بلند نشو اما امروز تو را در کلید حبس کردم و کلید را در چاه غرق کردم. کلام من به اندازه حقیقت خدا قوی است. آمین

پس از تکمیل توطئه در مورد موضوع، آن را در یک روسری سفید (جدید) بپیچید، آن را در قسمت ورودی، زیر آستانه پنهان کنید. سختی های یک وجود بی پول را به زودی فراموش خواهید کرد.

توطئه 9. به نام رفاه. این مراسم بر روی نمادی از چهل قدیس، تصویری از سنت نیکلاس شگفت‌انگیز، نمادی از مادر خدا (الزاماً نقاشی شده یا در یک قاب شیشه‌ای) انجام می‌شود. نماد را با آب کلید بپاشید و صورت خود را با آن بشویید (صورت خود را مرطوب کنید) و توطئه را بگویید:
آب مقدس، رحمت و تمام سعادت را برای بنده خدا (نام)، بدون مشکل، بدون خستگی ارسال کنید. آمین

توطئه 10. برای ازدواج خوب. بیشتر اوقات توسط دختران جوانی خوانده می شود که آرزوی داشتن یک مرد ثروتمند را دارند. در شب به نزدیکترین کلیسا بروید، بعد از ظهر دعا کنید و فقرا را با صدقه شاد کنید. این مراسم را روز بعد پس از بازدید از معبد در صبح زود انجام دهید. در حالی که جلوی سر تخت خود ایستاده اید، متن را بخوانید، حتماً با پای برهنه بایستید و موهای خود را رها کنید.

قیام می کنم، بنده خدا (نام)، مبارک، می روم، خودم را تعمید می دهم، خودم را می شوم و خشک می کنم. به آنها نزدیکتر می‌شوم، به آنها تعظیم می‌کنم، تعظیم می‌کنم، دعا می‌کنم: پدران بزرگوار و خداترس ما آنتونی و تئودوسیوس، ما نسبت به شما گناهکار و فروتنیم، گویی نگهبانی گرم و آمبولانس و نامدار. نماینده. . از اراده شکسته خود توبه کنیم، اما نمی خواهد، حتی بر خلاف میل خدا، بلکه از آنها راضی باشد و آرام و بی غم در آنها بماند، حتی اگر طبیعت پسندیده و پسندیده خدا باشد، اما نجات بخش. و برای انسان مفید است. حافظه هشیار است، اما پیوسته به ذهن عرضه می‌کند و این، تصویر خشم و مهربانی رحمان الهی، حتی هر فردی را جز هر دودلی در این زندگی موقت، آزار می‌دهد. آه، آنتونی و تئودوسیوس مقدسین خدا! مرا از گناه و عذاب ابدی نجات ده و شوهری خوب و همسری ثروتمند و خانواده ای پربار و خانه ای سرشار از فیض عطا کن. من تو را دعا می کنم، تو برای من دعا کن و خیر من با من است. کلید این کلمات در بهشت ​​است، اما قلعه در دریا نهنگی است در دریا; هر که به کیتریبا برسد، مانند درختی که در صاعقه سوخته است. آمین و برای انسان مفید است. حافظه هشیار است، اما پیوسته به ذهن عرضه می‌کند و این، تصویر خشم و مهربانی رحمان الهی، حتی هر فردی را جز هر دودلی در این زندگی موقت، آزار می‌دهد. آه، آنتونی و تئودوسیوس مقدسین خدا! مرا از گناه و عذاب ابدی نجات ده و شوهری خوب و همسری ثروتمند و خانواده ای پربار و خانه ای سرشار از فیض عطا کن. من تو را دعا می کنم، تو برای من دعا کن و خیر من با من است. کلید این کلمات در بهشت ​​است، اما قلعه در دریا نهنگی است در دریا; هر که به کیتریبا برسد، مانند درختی که در صاعقه سوخته است. آمین و برای انسان مفید است. حافظه هشیار است، اما پیوسته به ذهن عرضه می‌کند و این، تصویر خشم و مهربانی رحمان الهی، حتی هر فردی را جز هر دودلی در این زندگی موقت، آزار می‌دهد. آه، آنتونی و تئودوسیوس مقدسین خدا! مرا از گناه و عذاب ابدی نجات ده و شوهری خوب و همسری ثروتمند و خانواده ای پربار و خانه ای سرشار از فیض عطا کن. من تو را دعا می کنم، تو برای من دعا کن و خیر من با من است. کلید این کلمات در بهشت ​​است، اما قلعه در دریا نهنگی است در دریا; هر که به کیتریبا برسد، مانند درختی که در صاعقه سوخته است. آمین قدیسان خدا آنتونی و تئودوسیوس! مرا از گناه و عذاب ابدی نجات ده و شوهری خوب و همسری ثروتمند و خانواده ای پربار و خانه ای سرشار از فیض عطا کن. من تو را دعا می کنم، تو برای من دعا کن و خیر من با من است. کلید این کلمات در بهشت ​​است، اما قلعه در دریا نهنگی است در دریا; هر که به کیتریبا برسد، مانند درختی که در صاعقه سوخته است. آمین قدیسان خدا آنتونی و تئودوسیوس! مرا از گناه و عذاب ابدی نجات ده و شوهری نیکو و همسری ثروتمند و خانواده ای پربار و خانه ای سرشار از فیض عطا کن. من تو را دعا می کنم، تو برای من دعا کن و خیر من با من است. کلید این کلمات در بهشت ​​است، اما قلعه در دریا نهنگی است در دریا; هر که به کیتریبا برسد، مانند درختی که در صاعقه سوخته است. آمین

ما به کسانی که به نفع این آیین تصمیم می گیرند هشدار می دهیم که نتیجه فقط در سحر و جادو با ایمان واقعی و صادقانه آشکار می شود. علاوه بر این، تأثیر نیروهای بالاتر بلافاصله قابل توجه نیست، اگرچه آنها بلافاصله برای تحقق خواسته شما تلاش می کنند. هنگامی که قدرت انرژی تا حد امکان افزایش یابد، تأییدی زنده از ایمان خود خواهید دید و بسیار ثروتمندتر از آنچه اکنون هستید خواهید شد. و برای اینکه زندگی راحت باشد و مشکلات سطح مادی دیگر به شما دست ندهد، مناسک جادویی را به صورت دوره ای تکرار کنید و کمک به نیازمندان و نیازمندان را فراموش نکنید.

حمام کریسمس یک سنت بت پرستی است که همیشه مرتبط باقی می ماند. در تعطیلات کریسمس به آن نیاز دارید.

توطئه دشمنان یک راه جهانی برای محافظت از خود در برابر تأثیرات منفی است. اگر مخرب در زندگی شما ظاهر شده است.

هیچ کس در میان ما نیست که به خدا توسل نکند و از او چیزی نخواهد. ممکن است بسیاری به این نکته اشاره کنند که اگر بخواهید، صمیمانه به کمک ایمان خواهید آورد و امیدوارید که خداوند قطعاً کمک خواهد کرد. هنگامی که یک رویداد مهم در زندگی ما رخ می دهد، ما همیشه از بالا درخواست حمایت می کنیم.

امتحان بدون شک یک رویداد مهم، یک آزمون و یک نوع امتحان است که همه باید در آن بگذرند. هر کسی باید امتحانش را بدهد، باید آن را خوب بگذراند. البته ما خیلی نگران و نگران هستیم پس حتما باید دعا کنید. قبل از امتحان دعا کنیدتسکین می دهد، قدرت، خلق و خوی خوب و ایمان به یک نتیجه خوب می دهد. دعا برای خوشبختی همیشه کمک می کند. نمازگزار باید این را بداند. خطوط سرور رتبه بندی شده به شما کمک می کند تا تمرکز کنید و اهداف و اهداف خود را محقق کنید. انسان آنقدر مستقر است که هم در غم و هم در شادی نیازمند حمایت و کمک است. و قطعاً دعایی برای حمایت است. و غمگین و شاد. این موضوع از ابتدا وجود داشته است. بالاخره چقدر باید در زندگی امتحان بدیم، چقدر نگرانی و ترس باید پشت سر بگذاریم. و نماز آنقدر ترسناک نیست، آنقدرها هم ترسناک نیست. پس از همه، شما دیگر تنها نیستید.

البته هنگام رفتن به امتحان، باید دعا کنید، به قدرت شگفت انگیز نماز ایمان داشته باشید. و از شما برای این قدرت، برای کمک شما سپاسگزارم.

ما از شما می خواهیم که امتحان را کاملاً انجام دهید!
جادوی سیاه طلسم ثروت را تمرین نمی کند، امتیاز آن در زمینه حمایت، بدتر شدن رفاه مادی دشمنان و رقبا است.
دعایی به نیکلاس معجزه گر برای ثروت و سعادت
سنت نیکلاس شگفت انگیز، لطفا کمک کنید. لطفا با من سختگیر اما منصف باشید. بر حسب ایمانم برایم رفاه و فراوانی بفرست و از گمراهی نجاتم ده. به من عقل بده تا پولم را عاقلانه مدیریت کنم و فرصت هایی را جذب کنم که به من آزادی مالی می دهد. من به شما اعتماد دارم زیرا به هر کسی که درخواست می کند کمک می کنید. نامت تا ابد جلال باد. آمین
علاوه بر دعای پول، دعاهای شادی نیز وجود دارد که نه تنها در امور مالی بلکه در سایر امور حیاتی نیز موجود است. با این حال، به خاطر داشته باشید که لازم نیست در خانه بنشینید و منتظر شنیدن یک چشم انداز باشید. به سمت هدف خود حرکت کنید، حتی در گام های کوچک. اما این تنها راهی است که می توانید به آنچه می خواهید برسید. به خود ایمان داشته باشید، مثبت فکر کنید و فراموش نکنید که دکمه های و را فشار دهید
دعا برای
او در تمام امور مربوط به املاک و همچنین در حل مسائل حقوقی دستیار خوبی است. شما باید آن را هر روز صبح در طول هفته بخوانید یا تا زمانی که به آنچه می خواهید برسید.
سپریدون مقدس، محترم باش! در طول زندگی خود به افراد محروم و ضعیف کمک کردید. معجزه کرد و از فقر رهایی یافت. نام تو بر لبان همه است، زیرا پس از مرگ کمک خواهی کرد. من هم از شما کمک می خواهم. من و خانواده ام را از فقر و محرومیت حفظ کن. سرمایه های خود را پس انداز کرده و افزایش دهید. برای ما فراوانی و ثروت بفرست. آمین

  • شیروان تبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی